///M Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 Jeg og en kompis av meg har diskutert om å kjøpe en billig veteranbil sammen, så noen som har noen anbefalinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 Hva med en 2002? Eller kanskje en E9? E9 er helt rååå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 E9 er helt rååå, men den er desverre ikke helt billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 Det finnes nok restaureringsobjekter å få kjøpt til en rimelig penge. Minuset da er at man har en del jobb og utlegg foran seg fremover. Men tenk så moro å ha en selvbygd E9! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2005 tjaaa,skal tenke på det,men det blir dyrt, jeg og kompisen har diskutert og vil vil kjøpe en veteranbil sammen for ca 40.000kr, betale halvparten hver, det skal bli vår sommer cruise bil. håper det blir noe av,det blir morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Er ikke dette en 2002 turbo da... Synes å ha lest om den i Performance BMW... Hjemmelaget styling å hele pakka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Ganske så dristig gjort ja... Liker E21 karosseriet bedre jeg... Disse racing kjerrene er jo bare dritkule!! Skulle bygd en slik å crusa rundt i az!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Hva med Mercedes Benz 600 verdens fineste vetran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Her er et alternativ til..... 2002turbo Schnitzer Kan gjøres mye gromt med gamle biler.... F.eks bygge en look-alike til denne 2002´en... Har fått sinnsykt mye oppmerksomhet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2005 Hadde jeg hvert stinn av penger hadde sommer bilen hvert noe helt annet. Har ikke tenkt å legge i noe form for mye arbeid i bilen som kommer eller bruke mye penger på den. Jeg vet ikke helt. Kunne tenkt meg disse bilene her da jeg er en Bmw entusiast, men vet ikke om han jeg skal kjøpe sammen vil bli med på det, vi må ha noe vi begge liker. Han og jeg liker amcars, kanskje det blir en bensinsluker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2005 Sølv (metallic), 304000 km, Automat, Skinn, Aircondition, El.vinduer x 4, Soltak, Alu. felger, Kurve/tåkelys, Skinn ratt, Radio/CD, Servicehefte, Servo, Metallic lakk, Farget glass, Motorvarmer, Meget pen og rask veteranbil .3, 5 l V8 med 200 hk.Nyoverhalt maskin.ingen årsavgift, forsikring ca 900, . pr år.kan ta BMW E36 i bytte , Kr. 58.000,- Tlf: 92240180 / 40063140 (92877) * Automat * Skinn * Aircondition * El.vinduer x 4 * Soltak * Alu. felger * Kurve/tåkelys * Skinn ratt * Radio/CD * Servicehefte * Servo * Metallic lakk * Farget glass * Motorvarmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2005 kanskje en sånn til sommern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå