Gå til innhold

varme i setene!!! i e-36


boost
 Share

Anbefalte innlegg

på førerstolen so virker det som ikkje det kommer varme...

kan sette den på max 3 hakk å so etter ei stund går den ned til eit hakk det er jo normalt men det kjem ikj varme... den varmer heilt normalt i den 2 stolen.. er det sikkring på kvar sia ?? kan jo væra ein plugg som er ute å men .. vil høyra her før eg stikke ut å ser på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok bare til å skifte varmemattene i setene. Har akkurat byttet rygg/sete på førersiden og sete på passasjersiden. Mattene koster ca.340 for sete og ca.380 for rygg (per stykk) med BMWCCN-rabatt hos GS.

Tok meg en kveld per sete med noen gode tenger og god tolmodighet. Alt. er å sette inn til BMW for å gjøre det. Jæger Sentrum i Bergen skulle ha rundt 3K per sete for jobben. Der kostet mattene 1200 per stol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey men fluke det har me so da ska eg sjekke litt nå:)

takker..

skulle kansje ha vorten medlem i bmw å:) rabatta...

men seie du at du er medlem da berre eller ?? rett før du ska betala ? hehe det ligge vel ikkje inne på dataen deirast..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle kansje ha vorten medlem i bmw å:) rabatta...

men seie du at du er medlem da berre eller ?? rett før du ska betala ? hehe det ligge vel ikkje inne på dataen deirast..?

Både GS og Auto-Trio samt mange andre gir BMWCCN-rabatt. Til GS oppgir man medlemmsnummeret så får du rabatt om du har betalt avgiften for inneværende år. De får medlemmslister fra BMWCCN tror jeg. Jeg har uansett tjent ti ganger medlemmsavgiften på reduserte priser.

skal du ha 17" eller 18 da?

Hagenisse skal vel ha 17, ikke sant? Jeg har også gått ned fra 18 til 17 for å øke komfortnivået i bilen. Med Eibach Sport Line understell er det ikke mye av det fra før :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpinaene var orginale.

Blir nok 17 ja. Synes faktisk det ser bedre ut og jeg, sær som jeg er. Meeen, blir nok å kjøpe brukt så da kan jeg jo ikke akkurat velge og vrake :(

iSmannen, er komfortforskjellen stor på 17 og 18? Komforten var brukbar på min i sommer, men så har jeg jo bare m-tech foreløpig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iSmannen, er komfortforskjellen stor på 17 og 18? Komforten var brukbar på min i sommer, men så har jeg jo bare m-tech foreløpig..
Den er merkbar for meg, ja. Jeg har tross alt linære fjører foran, så slike ting merkes godt. Jeg er enig med deg i at E36 ser bra ut med 17. Faktisk synes jeg min ser fantastisk sint ut med senking og de 16-tommer vinterhjulene jeg har på nå (ASA JS5) i forhold til de 18-tommerene jeg hadde. Gleder meg til å få på nye 17-tommere til våren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...