Gå til innhold

Beskyttelse for bånnpanna??


Blade
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal senke bilen min, 320i E30 (60/40). Men er litt redd for at bånnpanna går føyken, da jeg har hørt de kan det litt fort på E30'n.

Lurte bare på om det går ann å lage en beskyttelses-plate av et slag, eller en bukplate eller noe?

Noen som har erfaringer med dette, eller noen tips?

På forhånd takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vel alltids ann å sveise sammen noe greier, men en bør vel være sikker på å få det stivt nok for å tåle en støyt... :? Tror ikke den "dingsebomsen" skal koste så mye ca.300-600 synes jeg å huske...

Du kan ringe GS, de har en syko stor database med alt mellom himmel å jord..De finner den sikkert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 60/40 senking... Ingen prob det az... Bare med fortauskanter, hull i veien og alle former for fartsdumper... Tror det var ca 10-15cm klaring til bunnpanna.... Måtte faktisk kjøpe meg ny bunnplugg på E30´en, den gamle var slitt bort kantene pga kjøring over fartsdumper etc..

BMWen_min_11.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skliplate lager du helt gratis. Bruk 2 mm stålplate og bøy den til slik at den blir buet og ikke kantet. Sett den fremre kantetn i frontplata, og den bakre bak bunnpanna. Legg gjerne noe gummi i mellom bunnpanna og plata. Noe som tåler litt varme, f.eks fra transportbånd e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...