Gå til innhold

Hartge 645CI 5,1


Mr T
 Share

Anbefalte innlegg

Sendte mail til journalisten, og fikk til svar at dette ER en bil Hartge skal "produsere". De hadde fått bildene direkte fra Hartge sin egen PR-avdeling, og bilen ble også vist på Essen Motorshow (da hadde jeg altså ikke drømt allikevel, ref tidligere innlegg av meg i denne tråden).

Han kommenterte også at han syntes BMWs egen front var "et par hakk" bedre, og at M6-fronten er helt nydelig. Med andre ord en mann med god smak! ;)

Det var visst riktig nok flere i redaksjonen som likte Hartge sin front, så smaken er vel fortsatt som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si att M6 ser litt bedre ut ja, men kan ikke hjelpe for å si at jeg synes det er ett eller annet som tiltrekker meg da jeg ser det bildet.. :P Den ser jo helt sinnsyk ut da....! Hadde ikke vært flau om jeg kjørte rundt i den doningen der jeg... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest så mye i denne tråden før nå :oops: men ser jo at jeg kunne spart dere for noen søvnløse netter her. :lol:

Bilen er desverre ekte og den sto utstillt i standen til Pirelli på Essen Motorshow, som Gunnar var inne på her. Bilen er etter mitt syn et skrekkeksempel på hvordan det ikke skal gjøres. Da likte jeg bedre 1-serien til Hartge som sto i Bilstein standen.

Tok et bilde av "vidunderet" også.

122_2295_IMG.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) Prøv å forestille deg det Alpina:du ligger og kruser på Autobahn i 160 og så får du den grillen kjapt opp i ræva,ikke fortell meg at du ikke hadde blitt imponert :wink:

Ja...man skvetter sikkert hurtig til siden hvis et sånt monster dukker opp i speilet. :D En liten digresjon...jeg har overhode ingen sans for E65, men den er faktisk ganske imponerende på Autobahn. Selv en E60 Touring virker liten på de veiene i forhold det slagskipet :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten digresjon...jeg har overhode ingen sans for E65, men den er faktisk ganske imponerende på Autobahn. Selv en E60 Touring virker liten på de veiene i forhold det slagskipet :o

Jeg digger biler som ser mektige ut på veien, og det gjør definitivt E65! Man trenger bare se den i et brøkdels sekund for å skjønne at det er snakk om noe mer enn en helt dagligdags kjerre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...