PenguiN- Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Trenger følgende til min 92 modell 318i sedan: 1stk Panser (Helst diamantsort metallic) 1stk Fører-side-forskjerm (helst diamantsort metallic) 1:stk komplett grillsats (hele driten, helst diamantsort metallic) ring meg på 959 26 332 om du har noe av dette liggende. det MÅ ikke være den fargen, men jeg betaler gjerne litt mer om det er den rette fargen. markusvang199@hotmail.com (msn / mail) 95926332 (sms/ring) tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2005 Gunnar, please help me, vet ikke du av noen som har noen få karosseri deler liggende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 ka som har skjedd penguin? Du får billige deler på veng men det veit du vel! Kondolerer vist skade skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2005 ingen skade skjedd, men, ting som var slik da jeg kjøpte takk for omtanken *kose* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Har muligens grillsats å selge det.. I cosmosort metallic.. Hvor mye vil du gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2005 trenger helst førerside forskjerm og panser i diamantsort metallic! INGEN som har dette liggende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 har til coupe : ) jævla bånn at ting ikkje passer also.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2005 faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå