olaola Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Skal skifte blinklys på min E-46 316i. Bruksanvisning fulgte selvsagt ikke med, og siden jeg er teknisk utviklingshemmet, trenger jeg hjelp. Noen som vet adressen til et nettsted hvor jeg kan se en bruksanvisning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Se om du finner veiledning på www.e46fanatics.com Masse DIY's. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Står det ikke noe i instruksjonsboka di da? Bruker å stå sånnt der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Står det ikke noe i instruksjonsboka di da? Bruker å stå sånnt der.. Kanskje for å bytte selve pæra, men ikke lyktene... og det er vel det han skal? Her er beskrivelse: http://www.e46fanatics.com/howto/howtod ... howto_id=7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå