Kjell Rune Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Skrevet Januar 21, 2005 bilen ble aldri kjørt i sentrum. jeg kjøpte den av bård jønland jeg. han bor rett utenfor tr.heim. han bygde bilen slik den er den dag i dag. d er ca 5mnd siden jeg kjøpte den kan jeg tenke meg. og ja....... golf syger ja.
Kjell Rune Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Skrevet Januar 28, 2005 nå er den solkt og jeg skal hjem og koze med den og gi den en siste vask. hjelp nå er jeg litt lei meg.
Gunnar Skrevet Januar 28, 2005 Skrevet Januar 28, 2005 Hrm! Kjipt å ikke få sett den (og evt. sittet på en tur!) før den forsvant fra Rogaland igjen. Pokker... Jaja, grattis med salget i det minste.
Kjell Rune Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Skrevet Januar 28, 2005 d er faktisk broren til dama til bruttern som kjøpte den og jeg måtte ta denne i innbytte. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=637439 men men. d virka jo som en grei bil. den har nå m3 front og da.
Gjest Skrevet Januar 28, 2005 Skrevet Januar 28, 2005 de selger et kliss likt karosseri til 1:10 fjernstyrte biler i bergen Hva er firmaets navn?internettside?
manta-a Skrevet Januar 29, 2005 Skrevet Januar 29, 2005 Sikkert en trist dag i garasjen din idag...Holder på og leter etter meg en m3 jeg.Er sånn halv veis på nippet til og handle.Men de har jo blitt så dyre i tyskland...Og lite av de der nede og....Du får ta deg ei skikkelig fyllekule nå...Hehe.
bjirn Skrevet Januar 29, 2005 Skrevet Januar 29, 2005 de selger et kliss likt karosseri til 1:10 fjernstyrte biler i bergen Hva er firmaets navn?internettside? Hobbyland eller noe... tror de har nettsider, men vet ikke... spør på forum.radiostyrt.no ...
P.I.B Skrevet Januar 29, 2005 Skrevet Januar 29, 2005 bilen ble aldri kjørt i sentrum. jeg kjøpte den av bård jønland jeg. han bor rett utenfor tr.heim. han bygde bilen slik den er den dag i dag. d er ca 5mnd siden jeg kjøpte den kan jeg tenke meg Og Bård kjøpte den vell av Sivert Rolf/Automote hvis jeg ikke tar helt feil......
Kjell Rune Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Skrevet Januar 29, 2005 bilen ble aldri kjørt i sentrum. jeg kjøpte den av bård jønland jeg. han bor rett utenfor tr.heim. han bygde bilen slik den er den dag i dag. d er ca 5mnd siden jeg kjøpte den kan jeg tenke meg Og Bård kjøpte den vell av Sivert Rolf/Automote hvis jeg ikke tar helt feil...... ja d stemmer d ja.
Gjest Skrevet Januar 30, 2005 Skrevet Januar 30, 2005 hei kjell rune! vet du hvor jeg kan få tak på de warsteiner klisterene? og eer M stripene lakkert på bilen din=?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå