Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bilen ble aldri kjørt i sentrum. jeg kjøpte den av bård jønland jeg. han bor rett utenfor tr.heim. han bygde bilen slik den er den dag i dag. :)

d er ca 5mnd siden jeg kjøpte den kan jeg tenke meg.

og ja....... golf syger ja.

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hrm! Kjipt å ikke få sett den (og evt. sittet på en tur!) før den forsvant fra Rogaland igjen. Pokker... :?

Jaja, grattis med salget i det minste. :)

Skrevet
de selger et kliss likt karosseri til 1:10 fjernstyrte biler i bergen :P

Hva er firmaets navn?internettside?

Skrevet

Sikkert en trist dag i garasjen din idag...Holder på og leter etter meg en m3 jeg.Er sånn halv veis på nippet til og handle.Men de har jo blitt så dyre i tyskland...Og lite av de der nede og....Du får ta deg ei skikkelig fyllekule nå...Hehe.

Skrevet
de selger et kliss likt karosseri til 1:10 fjernstyrte biler i bergen :P

Hva er firmaets navn?internettside?

Hobbyland eller noe... tror de har nettsider, men vet ikke... spør på forum.radiostyrt.no ...

Skrevet
bilen ble aldri kjørt i sentrum. jeg kjøpte den av bård jønland jeg. han bor rett utenfor tr.heim. han bygde bilen slik den er den dag i dag. :)

d er ca 5mnd siden jeg kjøpte den kan jeg tenke meg

Og Bård kjøpte den vell av Sivert Rolf/Automote hvis jeg ikke tar helt feil......

Skrevet

d er ca 5mnd siden jeg kjøpte den kan jeg tenke meg

Og Bård kjøpte den vell av Sivert Rolf/Automote hvis jeg ikke tar helt feil......

ja d stemmer d ja. :)

Skrevet

hei kjell rune! vet du hvor jeg kan få tak på de warsteiner klisterene? og eer M stripene lakkert på bilen din=?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...