Gaute Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Skrevet Januar 11, 2005 okey du.. eg har ein 320 sjøl no som eg ska mixa o trixa på,, nokon fete kn/ filter da?? som laga litt lyd?? pipercross?? Jeg har et litt grovt King Dragon filter, og Sebring bakpotte. Det lager grom nok lyd for meg. Kanskje litt mye, men det går helt greit Står litt her: http://home.online.no/~sesandne/bilenmin.cfm
Gaute Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Skrevet Januar 11, 2005 Har det ikke det lekker den nok ikke, og da satser man nok på Sigdal. Interessant lesning? Først og fremst; Kondolerer. Dødsfall er ikke så festlig. Interessant lesing? Ja. Satser på at du liker Sigdal så godt at du blir med til Anttila også
Gunnar Skrevet Januar 11, 2005 Skrevet Januar 11, 2005 Først og fremst; Kondolerer. Dødsfall er ikke så festlig. Nei, det er ikke det. Takk for kondolansen! Interessant lesing? Ja. Satser på at du liker Sigdal så godt at du blir med til Anttila også Hehe. Er nok heller tvilsomt det. Skal ha eksamen i matte og kjemi en uke etterpå, og jeg har null peiling på noen av fagene. Hva bilen angår, da jeg sjekka den før jeg kjørte fra flyplassen nå nettopp var plutselig ekspansjonstanken helt full av væske, altså mer enn det var på den da jeg kjørte *til* flyplassen for noen dager siden. Blir ikke klok på den. får sjekke i morgen når den er kald igjen...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2005 Skrevet Januar 11, 2005 Hvis bilen holder skal jeg nok på isbanekjøring i Sigdal. Gaute skal til Antilla i Sverige. BMWCCN-treff begge deler. Det i Sigdal er for vestlandsavdelingene. Har det forresten kommet noen invitasjon til Antilla-treffet, Gaute?
Gaute Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Skrevet Januar 12, 2005 Har det forresten kommet noen invitasjon til Antilla-treffet, Gaute?
SeT Skrevet Januar 12, 2005 Skrevet Januar 12, 2005 Hvor ligger sigdal??? Jeg er vestlending... kunne tenkt meg å vært på isbankjøring.. nettopp meldt meg inn i bmwccn
Gaute Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Skrevet Januar 12, 2005 Du finner invitasjonen til Sigdal-treffet her: http://www.f2f.no/index.cfm/pageID/299 Sigdal/Eggedal ligger visst ca 1 times kjøring fra Hokksund. Sikkert noen med mer lokalkunnskap enn meg som kan forklare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå