Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bankmannen min snakka om han hadde noen 18" på sin E34 han skulle selge. Je kan rringe han og høre hvor mye han skal ha for dem og evt. bilde? Han hadde ikke peiling på hva de het, men de var 5 eiket. Kanskje Schnitzer kopi?????

Skrevet
Har du snakket med henning klevmark? Om de felgene som han fikk med da han kjøpte E-34' min.

Send han en mail på heklev@online.no

Jeg lurte litt på de felgene til Henning,de passer kanskje på E38?

Men det er vel ikke lov med ulik felgbredde foran og bak?

Skrevet

E34 er godkjent med ulik felg/dekkbredde foran og bak. Du skal ikke se bort ifra at E38 er det samme. Har sett mange E38 med bredere hjul bak enn fremme.

Skrevet
E34 er godkjent med ulik felg/dekkbredde foran og bak. Du skal ikke se bort ifra at E38 er det samme. Har sett mange E38 med bredere hjul bak enn fremme.

Jeg vet att M5 E34 har ulik bredde originalt.

Men E38 hadde jo ingen M utgave så jeg tviler vel egentlig på att det er godkjent i Norge.

Men det er jo ingen hindring heller da..... :twisted:

Skrevet

Den trenger ikke være M-utgave for at det skal bli godkjent så lenge en eller annen E38 har vært typegodkjent med det. Og som Øyvind skriver så er det helt lovlig med forskjellig bredde på felgene så lenge du holder deg innenfor godkjent sporvidde. Skal du ha bredere dekk bak må biltypen være typegodkjent med dette.

Skrevet

Jeg vet att M5 E34 har ulik bredde originalt.

Men E38 hadde jo ingen M utgave så jeg tviler vel egentlig på att det er godkjent i Norge.

Men det er jo ingen hindring heller da..... :twisted:

Hmm,var visst ikke innlogget her...

Hvordan kan jeg finne ut om den kan være typegodkjent med ulik felgbredde?

Biltilsynet? BMW Norge?

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...