Tommy Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Vurderer å selge felgene som fulgte med min nyinnkjøpte 318is, for å gå ned til 17". Hvor mye kan jeg eventuelt forvente å få for disse? Den ene har et par små hakk/riper i ytterkanten, men de 3 andre er helt strøkne. Det står nesten nye 225/40x18 dekk på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Interresert i å bytte + et mellomlegg da? Sjekk bildene mine i signaturen under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Pene de der *vil ha* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2005 Interresert i å bytte + et mellomlegg da? Sjekk bildene mine i signaturen under. Takk for tilbudet, men jeg SKAL ha felger med brønn, som er lette å rengjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Er veldig interisert jeg Tåmi! Hvor bor du sånn ca da? Hvorfor gå ned til 17"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2005 Bor på bryne utenfor stavanger. 17"? Jo med et allerede stivt understell, så har jeg lyst på litt mere gummi på felgene, å så liker jeg best felger med brønn. Er det forresten noen som vet hva disse felgene koster nye i utsalg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Er det forresten noen som vet hva disse felgene koster nye i utsalg?Veiledende ca 5000,- pr. felgI virkeligheten ca 2000-3000,- pr. felg. Alt etter hvor bra pris man klarer å finne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Bor på bryne utenfor stavanger. 17"? Jo med et allerede stivt understell, så har jeg lyst på litt mere gummi på felgene, å så liker jeg best felger med brønn. Er det forresten noen som vet hva disse felgene koster nye i utsalg? Digger BBS RX jeg. Noe av det fineste på BMW syns jeg. 18" er kanskje litt for mye ja. Men BBS felger er vel ganske lette egentlig. Er felgene helt runde? Du kjenner ikke noe på rattet? Er veldig lett at sånne felger bulker seg på innsiden (der den er svakest). Stavanger var litt langt unna desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2005 De er helt runde å fine, han som hadde bilen før meg, var litt uheldig å var såvidt borti en fortauskant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 kjøpa baklytene dine eg:) har hatt samme felger på bilen min eg:) drit fete felger .. + dei er dyre.. bbs:) fett . må ikj selga dem da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Kan du gjøre de om til 17" så kan jeg kjøpe de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2005 Så da burde 7500.- være en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Så da burde 7500.- være en grei pris?Gi-bort-pris. Men det er vel opp til deg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2005 Det er jo bare å by høyere Men det er jo tross alt en liten skade på den ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Det er jo bare å by høyere Men det er jo tross alt en liten skade på den ene Synd med den skaden da. Hva slags dekk er det på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå