Ettertenning Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Har 4 stk 17 tomms bbs vet ikkje nypris men det er ikkje billig felger, har bare dårlig bilde av di! p.s bimmerdude kan dette vere interesant for deg? Det er utslitte bakdekk på di og framdekk som holder en sesong til dunlop sp9000 veldig gode dekk! den ene felgen er litt riper i, og det er kast i begge fram felgene men dette skal eg få fikset av et firma vist eg får en kjøper på di, eller evt pris avslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2005 omtrent slik ser di ut skal få tatt bilde så snart som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2005 er usikker på nypris selv, eg veit di er dyre, men siden di er litt skadet så vil eg sei 4k med skadene koster ca 1000 kr og få fikset kastet i felgene begge framme, er veldig lite, eg har kjørt med det i fjor (Sommer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Hmm Jeg kunne hatt bruk for flere slike (har 4 fra før). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2005 tror ik prisen er så galen eller ka sier du gaute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Vet ikke helt. Jeg har allerede ca 20 hjul til bilen. Det er ikke så lett å si om jeg egentlig tregner flere nå.... Er i utgangspunktet på utkikk etter 16-toms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 20 hjul? Var jo også noe å samle på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 20 hjul? Var jo også noe å samle på.. Jeg har ca. 20 underbukser men det betyr alikevel ikke at jeg samler på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2005 ja og eg har 4 felger som eg fremdeles vil selge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Jeg har ca. 20 underbukser men det betyr alikevel ikke at jeg samler på de. Hæ? trenger da bare to. En når den andre er på vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2005 [-X ja og eg har 4 felger som eg fremdeles vil selge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2005 nå reiser eg på jobb i ei uke!! hammerfest lng plant! så vist dere skal kontakte meg må dere ringe på 91732231 når eg kommer tilbake skal eg få tatt skikkelige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2005 Sånn da var eg online igjenn. Forbanna kaldt der nord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 BBS RX 2004 modell koster ut i butikk 2600 eksl mva. Jeg har 2 slike som er kjørt ca 100 mil på. Uten dekk. 8"*17" som jeg vil bli kvitt. Litt kast i mine også som merkes hvis du er oppmerksom mellom 55-65 km/t. Billig å fikse..hvis man i det hele tatt gidder. Pris kan diskuteres...men ca 3000 for begge to. Det er 60% avslag på ny pris. Sinnsykt fete på E36. Har 4 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå