Gjest jcvold Skrevet Januar 11, 2005 Skrevet Januar 11, 2005 noen som vet hvor man kan få kjøpt "M" emblem til å ha på panseret,der bmw emblemet normalt står?
Kjell Rune Skrevet Januar 11, 2005 Skrevet Januar 11, 2005 hos bmw eller os bildeler eller gs bildeler eller jo bildeler og vist du betaler godt skal jeg og greie og skaffe ett
dreaz Skrevet Januar 11, 2005 Skrevet Januar 11, 2005 noen som vet hvor man kan få kjøpt "M" emblem til å ha på panseret,derbmw emblemet normalt står? skal skjekke om det er å få tak i. Har skaffet det til meg selv og andre før men ikke sett det i listen fra leverandøren nå. svar i morgen
dreaz Skrevet Januar 12, 2005 Skrevet Januar 12, 2005 noen som vet hvor man kan få kjøpt "M" emblem til å ha på panseret,derbmw emblemet normalt står? leverandøren hadde ikke.. de regner med å få inn senere på våren.
BalleKnalle Skrevet Januar 12, 2005 Skrevet Januar 12, 2005 Hvis det er sånn jalla M-emblem dere mener (med sort bakgrunn?) tror jeg eiker motorshop har...
jcvold Skrevet Januar 23, 2005 Skrevet Januar 23, 2005 jepp,sånt jeg sku ha! de har de hos gs har jeg funnet ut.der er de billigst.jo bildeler skulle ha 200 kr mer.gs sku ha 320+ pant
Sir_Hood Skrevet Januar 25, 2005 Skrevet Januar 25, 2005 www.ebay.com finner det der for rundt 10-15 $ tenker jeg (vær obs på at selgere der sender til Norge og at frakten kan være dyr!)
alexrh Skrevet Januar 25, 2005 Skrevet Januar 25, 2005 Er jo en skam å ta bort BMW emblemet. M-merker kan du ha alle andre steder.
Gunnar Skrevet Januar 25, 2005 Skrevet Januar 25, 2005 Liker ikke de der M-emblemene noe særlig jeg heller. Den blåhvite propellen er tingen!
jcvold Skrevet Januar 27, 2005 Skrevet Januar 27, 2005 er litt kult med M emblem og,hvist du har full m-styling,men du må jo selvsagt ha bmw merke som viser folk åssen bil det er
KarstenJulius Skrevet Januar 28, 2005 Skrevet Januar 28, 2005 Jeg kunne tenkt meg det ordinære emblem i andre farger. Feks i Carbonutførelse. Dette tror jeg f.eks www.sanituning.de har
jcvold Skrevet Januar 30, 2005 Skrevet Januar 30, 2005 Jeg kunne tenkt meg det ordinære emblem i andre farger. Feks i Carbonutførelse. Dette tror jeg f.eks www.sanituning.de har jeg har sett et emblem der det hvite på propellen var svart,men jeg tror det var et hjemmelaget/modifisert "shadowline" emblem
KarstenJulius Skrevet Januar 30, 2005 Skrevet Januar 30, 2005 Det var dette jeg tenkte på.... Jeg kjøper kanskje en E34 som er vakker grønn av farge, da tror jeg dette emblemet blir flott. Jeg tror det ville vært fint på sorte biler også
Fredrik Skrevet Januar 30, 2005 Skrevet Januar 30, 2005 Nei, nei, nei...man kødder ikke med selve BMW emblemet. Emblemet forestiller en roterende stilisert flypropell og symboliserer hva Bayerische Motoren Werke i utgangspunktet begynte å produsere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå