Gå til innhold

Hva er i din garasje?

Haldor
 Share

Anbefalte innlegg

I min garasje har jeg > en Valmet 455 , 2 stk.sveiseapparat, stor arbeidsbenk med mye rot, biltilhenger, kompressor, Yamaha R1 (vinterlagring) vw jetta, sandstrøer for traktor, et stor antall garasje jekker, høytrykkspyler, en Massey Ferguson 135, en hel haug med ubrukbare VW deler. Alt dekket bak en stor crawford port :)

Har 3 plasser jeg kan sette inn bilen om natten så jeg slipper å tenke på at den må stå ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er garasjen min fylt med E46 316i'n, en stabbel med 4x17"M3-felg og dekk, for sommerbruk, min fars sommerdekk, en haug med gamle akebrett, ski og en "sparkstøtting"? merkelig navn forresten :P Noe mindre bil verktøy og utstyr og sikkert noen halvdøde forfrosne edderkopper og andre smådyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min garasje står følgende: En Steady båt (Vinterlagring), en Suzuki FZ (Min brors), en hvit sierre stv 93 med 2.0 DOCH motor. GLX tror jeg... (Ja min kjære 528ia e39 er offret for dårligere tider...)

I kjelleren derimot står en Yamaha XT 2003mod (Vinterlagring) og en Yamaha DragStar 1100ccm "Thunderbike". Denne er min ok kun min helt alene... nesten. Banken eier ca 90% av den :-) Dette er en japansk "harley" med alle de rette delene. Skikkelig rå. Kan ikke sammenlignes med en org DragStar som også er fin...

Eller en helt ny kompressor, arbeidsbenk, verktøy, sofa, sofabord, tyskerhjelm (Til sykkelen), tre rustfrie eksospotter... tror dere datt av for lenge siden. Leser du fortsatt tror jeg du må få deg en hobby :-) Tuller"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min garasje er akkurat stor nok til 740ìen en liten reol litt verktøy og 4 hjul da er det så vidt porten går igjen.Hmmm kanskje jeg skal kjøpe en litt mindre bil?!

Eller viss det kommer en garasje til salgs her i borettslaget så vurderer jeg seriøst og legge inn et bud.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...