Haldor Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 I min garasje er det altfor mye rot, men jeg får nå både boblen og BMWen inn så da er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Hadde jeg hatt garasje (hender jeg tar den før gamlefar kommer med 5'ern), så hadde det stått en stk BMW 320i (E36) og en stk Honda CBR 600 FS (2001 mod). Pluss forhåpentligvis en del verktøy og en brukbar høytrykkspyler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 sand og stein.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Hahha, har akkurat blitt kassta ut fra "min" garasje... Så det røe gliset mitt har blitt erstattet med MG`n til mor siden jeg liksom ikke bor hjemme lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Hehe. Knallbra bilde, Haldor. Min garasje er desverre ikke bygd enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 I min garasje har jeg > en Valmet 455 , 2 stk.sveiseapparat, stor arbeidsbenk med mye rot, biltilhenger, kompressor, Yamaha R1 (vinterlagring) vw jetta, sandstrøer for traktor, et stor antall garasje jekker, høytrykkspyler, en Massey Ferguson 135, en hel haug med ubrukbare VW deler. Alt dekket bak en stor crawford port Har 3 plasser jeg kan sette inn bilen om natten så jeg slipper å tenke på at den må stå ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Stort sett en ren og pen 535ia + offshore bag og noe små verktøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Akkurat nå er garasjen min fylt med E46 316i'n, en stabbel med 4x17"M3-felg og dekk, for sommerbruk, min fars sommerdekk, en haug med gamle akebrett, ski og en "sparkstøtting"? merkelig navn forresten Noe mindre bil verktøy og utstyr og sikkert noen halvdøde forfrosne edderkopper og andre smådyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 I min garasje står følgende: En Steady båt (Vinterlagring), en Suzuki FZ (Min brors), en hvit sierre stv 93 med 2.0 DOCH motor. GLX tror jeg... (Ja min kjære 528ia e39 er offret for dårligere tider...) I kjelleren derimot står en Yamaha XT 2003mod (Vinterlagring) og en Yamaha DragStar 1100ccm "Thunderbike". Denne er min ok kun min helt alene... nesten. Banken eier ca 90% av den Dette er en japansk "harley" med alle de rette delene. Skikkelig rå. Kan ikke sammenlignes med en org DragStar som også er fin... Eller en helt ny kompressor, arbeidsbenk, verktøy, sofa, sofabord, tyskerhjelm (Til sykkelen), tre rustfrie eksospotter... tror dere datt av for lenge siden. Leser du fortsatt tror jeg du må få deg en hobby Tuller" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320d Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 I garajen min står BMW`n, 1stk golfG60, 1stk golf Gl og 8 mål ved! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Har ikke garasje...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 i min garasje har jeg go`bilen min(e30), en ford taunus 17M , ei campingvogn og 4 stk motorer i deler, hehe.. har mange felger og masse deler til E30 hvis noen er interessert.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Jeg er egoistisk å bruker garasjen til e60'n, kona må stå ute med 1-serien. Har desv. bare en garasje. mitt galleri: http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... php&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Min garasje er akkurat stor nok til 740ìen en liten reol litt verktøy og 4 hjul da er det så vidt porten går igjen.Hmmm kanskje jeg skal kjøpe en litt mindre bil?! Eller viss det kommer en garasje til salgs her i borettslaget så vurderer jeg seriøst og legge inn et bud..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå