Gå til innhold

Erfaringer med www.Tuningstore.no?

knp86
 Share

Anbefalte innlegg

Den var egentlig ikke brukt på bil, men noen hadde begynt å arbeide på den, det var grønn sparkel klint på den både her og der. Fikk ikke noe beskjed om dette, så det først da jeg åpnet pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bare krevd å få igjen en del av pengene.

Spurte om det, men det eneste han kunne tilby var at jeg kunne få bytte den. Det villle kostet meg 220 kr i porto for å sende den i retur, penger som jeg regnet med jeg aldri ville få igjen. Sparklingen gjorde jo egentlig ingenting for den var jo lagt på der gelcoaten hadde sprukket, p.g.a at det var luftblærer under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en ny infinity frontleppe hos tuningstore.no i sommer, da den kom hadde noen begynt å sparkle på den, sendte mail og spurte om en nyvare skulle være slik. Fikk til svar at de hadde gått fri for slike lepper og sendte meg en som de hadde på lager selv om den var "brukt". Fikk tilbud om å sende den tilbake for så å få en helt ny en i retur. Orket ikke det p.g.a portokostnader. Leppa hadde litt dårlig passform til min bil men etter en del sliping så smatt den på. Var forøvrig mange luftblærer under gelcoaten som måtte sparkles igjen. Billig er det, men som alt annet, du får det du betaler for. Er forøvrig den leppa som er på bilen min i avataren.

Har du flere (større) bilder av den leppa som står på, har lurt på å bestill en derfra :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...