Gå til innhold

Litt skryt :)

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg må bare skryte litt av Bilradiospesialistens nettbutikk & service asså..

Skulle kjøpe meg ny spiller, og hadde noen spørsmål ang sending og sånnt, så jeg sendte mail til kundeservice i 23 tia en kveld.

Da jeg våknet tidli neste morgen hadde jeg fått svar allerede, og bestillte med en gang, da tok det et time så fikk jeg beskjed på mail at pakken var sendt!!

Det gikk utroli kjappt!! En time senere var pakken registrert på trondheims postkontor, og nå halvannen dag senere fikk jeg beskjed igjen både på mail og på sms at pakken var nå registrert på mitt postkontor... er helt overveldet jeg... ikke vandt med sånn service & fart som dette :D Så nå gjennstår bare å se om postkontoret her er så oppdaterte at de klarer sende meg sånn hentelapp i posten imorgen (de er jo ikke akkurat kjent for å ver kjappe der nere) for nå har jeg kjørt uten musikk i bilen i over en uke, så jeg holler på å klikke!!!

Anbefaler Bilradiospesialisten på det varmeste!! :D

Måtte bare få det ut, og dele det med noen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt kurrant om du passer på å få kobla til antenneforsterkeren, men det finnes nok bedre. Pioneer er vel kjent for bra radiomottaker?

Min antenneforsterker er ikke tilkoblet, så jeg har knapt P3 i byer. :P Får satse på å få en ordnings på det til sommeren. Begynner å bli lei av mp3ene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Men må finne ut hvilken kabel som kommer fra antenneforsterkeren. Det var desverre ikke noe spiller i bilen da jeg kjøpte den, og heller ikke ISO-kontakt, så det var litt pes å finne utav alt. Bare masse løse ledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...