Aguilera Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 Jeg må bare skryte litt av Bilradiospesialistens nettbutikk & service asså.. Skulle kjøpe meg ny spiller, og hadde noen spørsmål ang sending og sånnt, så jeg sendte mail til kundeservice i 23 tia en kveld. Da jeg våknet tidli neste morgen hadde jeg fått svar allerede, og bestillte med en gang, da tok det et time så fikk jeg beskjed på mail at pakken var sendt!! Det gikk utroli kjappt!! En time senere var pakken registrert på trondheims postkontor, og nå halvannen dag senere fikk jeg beskjed igjen både på mail og på sms at pakken var nå registrert på mitt postkontor... er helt overveldet jeg... ikke vandt med sånn service & fart som dette Så nå gjennstår bare å se om postkontoret her er så oppdaterte at de klarer sende meg sånn hentelapp i posten imorgen (de er jo ikke akkurat kjent for å ver kjappe der nere) for nå har jeg kjørt uten musikk i bilen i over en uke, så jeg holler på å klikke!!! Anbefaler Bilradiospesialisten på det varmeste!! Måtte bare få det ut, og dele det med noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 Bra det ja. Men du trenger ikke hentelappen for å hente pakken. Alt du trenger er pakkenummeret/sporingsnummeret. Det har du nok allerede siden du har fulgt med på hvor pakken er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 Jupp...meget bra det der Jeg lurer litt på hvorfor en pakke fra Norge (Oslo) til Danmark (Århus) er en uke om å nå frem, mens en pakke den andre veien kun trenger 3 dager på/i veien/vannet/luften ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 Hørtes ut som grei service det, Aguilera! Hvilken spiller har du kjøpt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2005 http://www.bilradiospes.no/prod_detalje ... 95a2de1197 denna såg grei ut med en overkommelig pris for mi lommebok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 Så nå er det bare å brenne ut CDer med hundrevis av MP3er på. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Hvordan er tunerne på Sony-spillere? Jeg er radio-fantast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Helt kurrant om du passer på å få kobla til antenneforsterkeren, men det finnes nok bedre. Pioneer er vel kjent for bra radiomottaker? Min antenneforsterker er ikke tilkoblet, så jeg har knapt P3 i byer. Får satse på å få en ordnings på det til sommeren. Begynner å bli lei av mp3ene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2005 Hvordan er tunerne på Sony-spillere? Jeg er radio-fantast Har hatt bare Sony spillere jeg, og de har vert helt greie....men jeg hører ikke noe på radio til vanli så det har liten betydning for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Antenneforsterkeren kobler du bare til den ledningen som er til el. antenne, eller den som gir strøm fra tenninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Mhm. Men må finne ut hvilken kabel som kommer fra antenneforsterkeren. Det var desverre ikke noe spiller i bilen da jeg kjøpte den, og heller ikke ISO-kontakt, så det var litt pes å finne utav alt. Bare masse løse ledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå