Haldor Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 http://www.aseltine.com/rhee/ -Haldor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Dritbra..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 hahah, passte jo fint som spiderman han da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Det er derfor jeg har bilde av bilen min her på forumet og ikke meg selv ... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 ganske stilig med slik miksing av bildene på data... vilt rått... jeg holder meg selv til paint, det eneste programmet jeg forstår, klarer ikke sette meg inn i photoshop og disse selv om folk sier det er lett... likte best mary kate and Ashley bildet... flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 hehe.. drit bra.. noen som vil prøve seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Stilig. Har akkurat instalert PaintshopPro8, i den naive tru at det var likt photshop Ser her at det ikke er tilfelle Har ikke fått prøvd det enda, men er det så stor forskjell at jeg bør gå for photoshop istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Paint Shop Pro er bra det. Kan gjøre det meste der. Photoshop er jo greit program, men det er like intuitivt som en flycockpit. Jeg syntes ihvertfall PSP var mye enklere å lære, men når man har lært PS er det nok liten tvil om at det er bedre/kraftigere/mer omfattende. Selv om jeg har PS bruker jeg fortsatt PSP til enkle ting som å endre contrast/brightness/størrelse/filtype mm. på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Hehe.. Funnye bilder d der da!! Hadde vært kult om flere photo-shopa d bilde der ja! Damebildene var latteligst da! Men alle de andre var jo også svært bra! hehe Tror ik fyrn på bilde ville likt å sett disse bildene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Heheh, genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Haha... lo så jeg skreik omtrent... så det blikket hans overalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Fantastisk.... Photoshop er veldig greit å bruke, men man må bruke litt tid på å sette seg inn i det. Mange funksjoner og muligheter som bare ligger der og venter, men man må vite om dem, for å skjønne hvordan man skal gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Fantastisk.... Photoshop er veldig greit å bruke, men man må bruke litt tid på å sette seg inn i det. Mange funksjoner og muligheter som bare ligger der og venter, men man må vite om dem, for å skjønne hvordan man skal gjøre det... Det er ihvertfall sant... har drivi og prøvd litt selv, men ender opp med at jeg skrur av pc'n i sinne... må nesten ta noe kurs eller noe for å lære det seg ordentlig tenker jeg... går vel an å lese seg til det og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Tror dere jeg kommer til å få igjen av kameraten min som jeg har lagt ut bilder av? http://www.bestibyn.no/bildemeny.htm De 3 øverste på siden. Har et par til, men har de ikke digitalt enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 haha...knall bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg