Gå til innhold

33 grunner til å ikke legge bildet sitt ut på nett....

Haldor
 Share

Anbefalte innlegg

ganske stilig med slik miksing av bildene på data... vilt rått... jeg holder meg selv til paint, det eneste programmet jeg forstår, klarer ikke sette meg inn i photoshop og disse selv om folk sier det er lett...

likte best mary kate and Ashley bildet... flott!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paint Shop Pro er bra det. Kan gjøre det meste der. Photoshop er jo greit program, men det er like intuitivt som en flycockpit. Jeg syntes ihvertfall PSP var mye enklere å lære, men når man har lært PS er det nok liten tvil om at det er bedre/kraftigere/mer omfattende. Selv om jeg har PS bruker jeg fortsatt PSP til enkle ting som å endre contrast/brightness/størrelse/filtype mm. på bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 year later...
Fantastisk.... Photoshop er veldig greit å bruke, men man må bruke litt tid på å sette seg inn i det. Mange funksjoner og muligheter som bare ligger der og venter, men man må vite om dem, for å skjønne hvordan man skal gjøre det...

Det er ihvertfall sant... har drivi og prøvd litt selv, men ender opp med at jeg skrur av pc'n i sinne... må nesten ta noe kurs eller noe for å lære det seg ordentlig tenker jeg... går vel an å lese seg til det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...