Aguilera Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2005 Nish....kødde du??? Eg va på Rema 1000 der igårkveld Kor du va?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Han lå sikkert i buskene med nightvision-briller! Stalker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2005 Heheh, scary Men eg såg en fyr som sat i en bil utføre som kikka på meg...hmmm Kan d ver deg Haldor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Eg va på jobb (Securitas) og var innom G-Sport. Stod i butikken der og var på vei ut når du gikk inn - "korr har eg sett hu før??" øyeblikk... - når eg så den røe Compacten så sa det pling Eg kjørte forøvrig den uniformerte Ford Connect'n som stod like utenfor inngangen. Hvis du blir stalket så er det ikke av meg Får bare bråk med fruen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2005 Ahh, daså Tror ikke jeg kikket in på G-sport... Men du kjente meg igjen fra bildene som har ligget her inne av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Men du kjente meg igjen fra bildene som har ligget her inne av meg? Jepp, ansiktet/håret hadde jeg sett før - trengte en Compact for å plassere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå