Gå til innhold

åååh, eg blir forbanna!! (stereotrøbbel)


Anbefalte innlegg

Nå har eg endeli fått denne nye spilleren jeg bestillte, og etter mye om og men fikk vi ut den gamle og kobla til den nye!!

Men det var så liten plass og altfor mye ledninger der inni at vi klarte ikke presse den langt nok in til den festet seg, så vi tenkte å ta ner til Bilradiospesialisten og få de til å sette den skikkeli på plass! jeg testa bare lyden før den ble skikkeli montert og den var gansge bra må jeg si ;)

Men når de omsider fekk skviset den på plass der inni så ble lyden helt føkka... bassen fosvant, det spraket i høytalerne og på displayet står det `disc failure`... Ka i alle dager har skjedd her?? Noen som har peiling?

Eller er det noen ting dere kan tenke dere at har gått galt som jeg kan sjekke selv?

Ååhhh...frustreranes :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok ta ut igjen spilleren og sjekke at alle kontaktpunkt er på plass. En plugg eller noe har sikkert løsnet når dere trykket på plass spilleren.

Er litt frustrert selv for tiden. Holder på og monterer nytt frontsett i compacten og dette var en enda større drittjobb enn jeg hadde trodd på forhånd. Har ligget inn døråpningene i umenneskelige stillinger et par timer nå men nå ser det ut for at det værste er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhe, når jeg fikk nytt frontsett så lot jeg di montere det...og skal love deg di var gansge røe i trynet når di var ferdige :lol:

Må nok ha nytt av det også...det er vel det 3 frontanlegget som går til h...... , hehe....bare de store høytalerne bak som tåler skikkeli tyn :lol:

Skal forresten ned å få anlegget fixa idag, så får krysse fingrene for at det går bra, er skummelt redd for at noe er ødelagt :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp e30... sier jeg bare... der er det god plass... og frontsettet glei i uten store justeringer... måtte bare space litt... for høytalerne var for dype... perfekt...

jeg ville foresten tatt ut spilleren og fjernet alt unødvendig røkkel og koblet på nytt... så går d... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp e30... sier jeg bare... der er det god plass... og frontsettet glei i uten store justeringer... måtte bare space litt... for høytalerne var for dype... perfekt...

jeg ville foresten tatt ut spilleren og fjernet alt unødvendig røkkel og koblet på nytt... så går d... :D

Hehhe, E30 er ganske uaktuellt for min del :P

Men det var gansge masse ledninger og styr bak der, så får håpe han kan fjerne noe!Jeg drog forresten ut spilleren igjen for å se om det var ledninger som låg i klem eller hadde hoppt av, men lyden var like føkka da...såh..

Men får håpe på det beste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såh, da var feilen oppklart ;) men hekkan Mr.Stream stressa for å finne ut ka d va... :P

Var den ene høytaleren som hadde gått til h...... derfor all sprakingen og manglende bass!!

Så nå blir det nye høytalere på meg, to 10" skal in i hattehylla :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp e30... sier jeg bare... der er det god plass... og frontsettet glei i uten store justeringer... måtte bare space litt... for høytalerne var for dype... perfekt...

Å montere selve elementene i sparkepanelet er gjort på en halvtime så det er ikke her det største problemet ligger. Det som er den største jobben er å finne kablene som går ut til diskantene i dørene og koble seg på de. Det kan også være litt klure å finne et egnet sted til delefiltrene da det er rimelig fullt med kabler og div. fra før, spesielt på førersiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at Mr.stream skal få slite enda litt mer når han skal få 2x10" ned i hattehylla på compacten! ;)
Godt å ha Mr.Stream. Det tror jeg han fikser nokså greit. ;)

Hehe, virket som han tok det med et smil alt det derre styret med spilleren, men tror det var en annen fyr som skulle montere det..

Hmm...stakkars mann, er jo ikke store plassen i den lille hattehylla mi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Litt slit var det, men det er da jobben min. Ser ikke monteringen at 10erene på som noe problem. Du har jo allerede to svære hull der fra før :D

Hehe, joda... men det er nok litt størrelse forskjell på di tierne og de gamle mine :lol:

Ooh...eg glede meg t å få skikkelige lyd igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...