elementz Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2005 hehe..ja..tror likevel jeg har gjort et godt kjøp..hva vil dere prise bilen på da? gått 214000 Det er ikke så gøy å prise andres biler rett etter de har handlet. Er jo kjedelig å høre at man kanskje har gjort et dårlig kjøp. Dessuten varierer det jo veldig etter hvor god stand bilen er i, hvordan den ser ut, servicehefte, utstyr, etc. Tilstandsrapport fra NAF er jo positivt. Selv ville jeg nok sagt 70k+, men jeg vet at det er mange biler som er priset langt høyere enn det. Det er mye optimistiske BMW-priser ute og går. Tar man seg god tid vil man derimot alltid finne gode kjøp. De ryker fort, mens de dyre står lenge. Her er et godt eksempel på mye bil for pengene: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=630751 Men det er klart, vil man da ha den seende ut som din må man legge ut litt penger i lakkering av sideskjørt/fangere, felger, etc. Tusenlappene flyr fort. Er man ute etter en litt styla bil er det som regel lurest å kjøpe den "ferdig". Ellers er jeg svært skeptisk til automatkasser som har gått over 200k... har vert i kontakt med den eiern også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 hm, litt for lite utfyllende info for at jeg skal kunne si at det var et spesielt bra kjøp, automat er ikke så veldig populært blant ungdom selv om det er HERLIG å kjøre med...dessuten så sier et bilde som er SÅ lite meg ingen verdens ting, kanskje det hadde vært en idè å få flere og større bilder før man venter seg "fyfaen så fin den var, et utrolig bra kjøp!"..(nå tenker jeg på det estetiske ikke det tekniske..) typisk meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2005 jupp... flere bilder kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå