Gå til innhold

Kjøp av stereo under 4000kr!! gi ditt tips :)

Anbefalte innlegg

Stereo i bilen til 4000kr

Bilen min: BMW 320IA 1993mod

Sikter da til ulike pakkeløsninger, noen som har erfaring med "bygging" av bilstereo til den prisen?

Ønsker såklart mp3-spiller..Vis gjerne linker til sider..:)

Usikker ossen jeg skal løse det med høytalere fremme og bak, men det er bare å si deres private meninger om den saken..Samtidig fint å høre erfaring..ganske blank på det området her.. :)

Takk 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt..

best mulig anlegg til under 4000kr! :)

Best er subjektivt. Du må jo kunne si litt mer om hva du ønsker, ellers er det jo håpløst. Bass? Fin lyd? Mange høyttalere? Bra spiller?

4000,- er jo egentlig litt for lite for komplett pakke med sub og alt. Kanskje noen av høyttalerne i bilen kan brukes videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å si musikk smak da..

Liker bass og rytme, så det vil trance,dance musikk til generell rock..så det bør vere en lett blanding.. noe som klarer å yte begge deler..

vet 4000kr er lite..meen..har tenkt å ha musikk som jeg skal høre, ikke som skal riste løst hele karosseriet og høres som jordskjelv utenfra..

om du skjønner.. og har heller ikke penger til å invistere i noe stort anlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir billiggreier alt sammen ja, men det spiller jo musikk. Let litt rundt på www.bilradiospes.no så finner du nok noe greit.

F.eks Sony eller Boss CD-spiller med MP3 til 1200-1300,-. Frontsett til 1500,- og 6x9" til å ha bak til 1200,- for å få litt bass. Blir jo ikke allverdens med liv av de billige spillerne, men du kommer ikke så mye lenger om du vil ha fire høyttalere. Et alternativ er jo å satse på en av pakkene de har med høyttalere, sub + forsterker, samt en av billigspillerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, lefdal har et komplett bilstereo anlegg med fronthøytalere, bakhøytalere og spiller for 999,- :lol:

Jeg ville ha tatt et par noenlunde bra bakhøytalere, koble dem til en av dem "dyreste" forsterkerene på clas olsen (som faktisk fungerer veldig bra, en kamerat har en slik og den spiller noe enormt...). En eller annen brukt spiller fra qxl.no eller lignende å et så som så frontsett...

Frode H. edit: Slettet den siste setningen din fordi: Du mente sikkert ikke det du skrev men enkelte kunne lett misforstå det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...