Gå til innhold

Hva liker dere best?


Leonard
 Share

Top Gear eller Autofil  

30 stemmer

  1. 1. Top Gear eller Autofil

    • Top Gear
      26
    • Autofil
      5


Anbefalte innlegg

Autofil var villt i begynnelsen, antaglivis mest fordi jeg aldri hadde sett ett sånn program før. De test Ferrari 355 Berlinetta, Corvette, 360 Modena, og M3 repotasjen var rå, er vel muligens den beste de har hatt. Så har de jo også testet F16, det var kult.

Det som er problemet deres er at de har ikke testet biler som 200sx, celica GT4, og sånne normale sportsbiler som vanlige personer eier. Det kan ikke vær så vanskelig å få tak i.

Men Top Gear tar selvsagt kaka, de har rett og slett villere repotasjer. Det er nettopp Jeremy sin agressive væremåte som gjør det artig, det er tross alt kjipt å sitte å høre på en person som babbler, gang på gang, bare om de positive sidene med en bil, uansett hvor gjennomført stygg bilen er.

De tør å gjør mer enn autofil, plassere en nonne i en monstertruck... Tanken har aldri vært i nærheten å streife meg. De kommer på så mye artig tull. Kjør Jaguar i flere time, bare for å vise at det er en behagelig bil å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt TopGear som er best. Mye morsommere kjøring, og artigere å se på. Hvilke biler de tester har som sagt også mye å si, og også der er TopGear helt klart best! Det er rett og slett et mye bedre og mer underholdende program på alle måter! (Selv om ikke alt kan taes like seriøst her heller da.. :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pleier å være bra på jordet, og sier forskjellig i øst og vest. Jeg har et godt eksempel liggende i galleriet mitt (tok screenshots av det):

ja sjønner hva du mener. men 0-100 på 7,3 sek var vel det dem kjørte på under opptaket da!

6,8 sek er vel det som står i pappirene.

vist noen spør hva bilen din klarer fra 0-100: hva svarer du da?

det som står i pappiret eller det du reelt har klart 0-100 på?

en audi 80 jeg hadde tidligere sto det egenvekt 1190kg i boka til bilen.

men i vognkortet sto det 1250 kg! fatt det den som kan :shock:

ringte biltilsynet for å sjekke om det var rett, å joda det var det, denne audien fikk man levert med takluke også, derfor hadde dem satt den med takluke som bas for alle audi B4 2,0S. så dem skulle komme i samme vektklasse. fikk jeg til svar,

har hørt i ettertid at det blir noe dyrere og når bilen er tyngre enn 1200/1250 kg.

men å legge på 60kg på en takluke jeg ikke hadde var noe mærkelig da! eller? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...