Gå til innhold

Min E34


GeRo
 Share

Anbefalte innlegg

Det er langt mellom fine e34er ja. Går en veldig fin en her i molde. Skryte litt av gamlebilen min jeg nå;)

800x600ACFIJARTaOFD.sized.jpeg

800x600ACFOAAcVaqWF.sized.jpeg

800x600Img0002.sized.jpeg

800x600IMG_2432.sized.jpeg

Img0000.sized.jpeg

800x600IMG_1753.sized.jpeg

800x600IMG_2434.sized.jpeg

synest denne er bra jeg ass. har tros alt rulla 300000km straks vil jeg tro. :) kjøpte de felgene brukt 8,5*18 og 10*18 azev a med dekk for 10000. ny pris den gang var 52000. sjokkerende mye ass. men bra ble d. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt å se at det nytter! Jeg orker ikke å tenke på alle de pengene som er "forsvunnet" under E34'en til "gubben" siden i fjor sommer... Før eller siden blir den optimal (Bagasjelokk og en skjerm som mangler nå...) og da får man heldigvis aldri igjen de pengene...

Det er jo imidlertid fryktelig moro underveis da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt mellom fine e34er ja. Går en veldig fin en her i molde. Skryte litt av gamlebilen min jeg nå;)

synest denne er bra jeg ass. har tros alt rulla 300000km straks vil jeg tro. :) kjøpte de felgene brukt 8,5*18 og 10*18 azev a med dekk for 10000. ny pris den gang var 52000. sjokkerende mye ass. men bra ble d. ;)

Fin bil!

Vet du hvor mye den er senket og hva slags sett som sitter på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et flott initiativ at noen passer på de gamle BMW modellene...det blir ikke laget flere. :wink: Er det forøvrig flere enn meg som savner tiden da en BMW hadde 4 enkeltstående lykter foran a la E3, E9, E12, E21, E23, E24, E28, E30, E32, E34 etc. ?

E30%20M3%20Sport%20Evolution_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forøvrig flere enn meg som savner tiden da en BMW hadde 4 enkeltstående lykter foran a la E3, E9, E12, E21, E23, E24, E28, E30, E32, E34 etc. ?

Jepp, vi har en E3 stående som vi har tenkt å få i ordentlig stand etter hvert... Den er jo for lengst veteran, så det er strengt tatt bare "sommel" fra vår side. Siden ingen av oss skrur annet enn til "husbruk" har det også vært litt problemer med å finne noen som kan gjøre det som trengs uten at det koster det hvite ut av øyet også. Nå later det imidlertid til at den biten er i boks også, så da handler det vel egentlig bare om å få hentet den... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...