Gå til innhold

Min E34


GeRo
 Share

Anbefalte innlegg

Det er et flott initiativ at noen passer på de gamle BMW modellene...det blir ikke laget flere. :wink: Er det forøvrig flere enn meg som savner tiden da en BMW hadde 4 enkeltstående lykter foran a la E3, E9, E12, E21, E23, E24, E28, E30, E32, E34 etc. ?

Liker bedre dagens utgaver, men litt moro er det jo å kunne tegne bilen sin i ASCII:

   ______
/________\
[OO==00==OO]
|_|¯¯¯¯¯¯|_|

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det forøvrig flere enn meg som savner tiden da en BMW hadde 4 enkeltstående lykter foran a la E3, E9, E12, E21, E23, E24, E28, E30, E32, E34 etc. ?

Jepp, vi har en E3 stående som vi har tenkt å få i ordentlig stand etter hvert... Den er jo for lengst veteran, så det er strengt tatt bare "sommel" fra vår side. Siden ingen av oss skrur annet enn til "husbruk" har det også vært litt problemer med å finne noen som kan gjøre det som trengs uten at det koster det hvite ut av øyet også. Nå later det imidlertid til at den biten er i boks også, så da handler det vel egentlig bare om å få hentet den... :roll:

Hmmm...var det en E3 du sa ? ...er jeg misunelig ? ...neida på ingen måte... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et flott initiativ at noen passer på de gamle BMW modellene...det blir ikke laget flere. :wink: Er det forøvrig flere enn meg som savner tiden da en BMW hadde 4 enkeltstående lykter foran a la E3, E9, E12, E21, E23, E24, E28, E30, E32, E34 etc. ?

Liker bedre dagens utgaver, men litt moro er det jo å kunne tegne bilen sin i ASCII:

   ______
/________\
[OO==00==OO]
|_|¯¯¯¯¯¯|_|

:D

Der har vi det...man kan ikke tegne de nye modellene på en tilsvarende måte...kjedelig saker egentlig :-s Hmmm...liker du virkelig dagens anonyme utgaver bedre enn de klassiske modellene sier du. Hvis du kan skaffe meg en 1996 E34 525tds Touring med maksimalt 50000 dokumenterte kilometer på både vogn og motor...inkl. en full pakke med gadgets...er jeg villig til å diskutere et meget hurtig kjøp hvis den er billig. :D Du kan tilsvarende få lov til å kjøpe min 2003 E46 318d Touring med 48000 dokumenterte kilometer til markedspris. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...