P.I.B Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 http://www.adressa.no/nyheter/article394914.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Vi hørte et kraftig smell, hele toget ristet, og vi så en bil som fløy gjennom lufta. Deretter så vi en person som stod langs skinnegangen. Det viste seg at det var kvinnen som satt i bilen da den ble truffet, forteller Haug. Hvordan kunne hun gjøre det samtidig?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 hun er vel schitzofren da vel, to personligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Der har vi svaret ja! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Tror jeg må flytte en moderators tråd nå. Føler dette er mer "Annet"-stoff enn bilder og filmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2005 hehe.... er jo BMW på bildet da eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Hehe. Joda, men jeg føler mer det legger opp til en diskusjon om artikkelen/nyheten enn om bildet i seg selv... Føler tråden er mer for å vise frem biler... men er som alltid åpen for diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Her er den samme oxo http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=3424 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Hvordan er det egentlig mulig å bli fanget mellom bommene ? ...går de så fort ned da ? ...og/eller stopper man midtveis i sporet/ene for å se om toget kommer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Fredrik, enten komabilist eller veldig aggressiv. Det varsles med både lyd og lyssignal når bommene går ned, så hun må enten ha feilberegna grundig (prøvd å rekke det før bommene har gått ned, oppdaga at det ikke gikk, bråbremsa, og ikke klart å stoppe før skinnegangen), eller rett og slett ikke ha fulgt med... Jeg hadde faktisk aldri kjørt over en skinnegang før jeg flyttet hit til Vestfold (man kjører over/under der jeg kommer fra... Her kjører man over skinnene midt i Tønsberg sentrum, og ellers andre steder også. Ble stående i kø etter en ulykke på overgangen mot Sem for en stund siden. Noen som sikkert måtte bråbremse for toget, og som deretter fikk seg en smell bakfra. Stod unger og gråt og greier der. Ikke noe gøy disse togovergangene. Når jeg skal over selv holder jeg helst litt fart, slik at jeg vet jeg kommer over selv om bilen uheldigvis skulle finne på å dø på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 Stemmer det... Jeg og noen kamerater var ute og kjørte så ville de over den eneste jernbaneovergangen jeg vet om uten lys... jeg kjørte over med go fart, så så jeg et lys som viste seg å være fra en lagerbygning i nærheten, jeg ga full gass og fikk sinnsyk hjulspinn over hele driten.. Skummel oplevelse... burde hatt mere under/overganger, selv om det ikke er noe særlig befolkete plasser, det kan gå galt en dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 http://www.adressa.no/nyheter/article394914.ece hvilken BMW var dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 Det er en E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 Det er en E39 da er det mulighet for å få e39 deler hos høggern nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå