Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Fikk skriv fra Trøndelagsavdelingen i BMWCCN idag, der terminlisten for 2005 sto. "Lørdag 26. februar: Førertrening isbane, Stjørdal" Dette kan bli artig. Håper at helgen blir "fri" for andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Fikk det jeg også.... Håper det passer for meg 26.feb. da... Skal uansett på "party" på Stjørdal om kvelden da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Apropos Trøndelagsavdelingen i BMWCCN...hvor har sekretæren Erik Einum gjort av seg ?...han pleide før å skrive mye her og i BMWCCN´s forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Tror jeg stiller jeg ja! Noen som vet hvor på Stjørdal det skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu og jeg som har solgt bimmmmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Hmm har ikke fått det skrivet jeg da....Men det kommer sikkert.Får vel piske isn rundt banen noen runder Noe sånt må en jo ikke gå glipp av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2005 Tror jeg stiller jeg ja! Noen som vet hvor på Stjørdal det skal være? Tror det er snakk om Ausetvatnet, men kan ikke skjønne at isen er tykk nok noen plasser slik som været har vært i det siste Kart til Ausetvatnet fra Stjørdal "Sentrum": http://www.gulesider.no/gsi/route.do?mo ... y=&x=0&y=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå