Aguilera Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 http://my.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI ... tingsort=0 Les nedover hele siden, spes der spørsmålene er lagt in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 Hehe.... God ide. (men tror nok det er et simpelt sjekketriks!) Er ikke bydd noe særlig på han heller da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 hundepasser i 4 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 Eller han kan jo vaske huset, eller ta oppvasken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 haha... det er utrolig hva folk finner på.. men ser ut til å bli lite peng på den karn, høyeste bud til nå var på 25 kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 Hehehe...jeg tror ganske sikkert han hadde noe helt annet i tankene da han skrev annonsen ...og så ender han kanskje opp med å være hundepasser i 4 timer for 25,- kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 ganske greit, fire timer med rydding i garasje og tur med hunden for 325 kroner... (ja det er det oppe i nå!!) Tror heller jeg vil gi pengene mine til de som sulter i Afrika enn til Asia der de har fått "nok"... og da bruker jeg heller giro.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå