Zender Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Hei Jeg er ny på forumet og håper noen kan gi meg et tips eller to. I høst fant jeg vann under gulvteppet på sjåførsida, mens det var helt tørt på andre sida. Er det noen som har erfaring med dette og hvor det evt. renner inn. Jeg trodde det var utett rundt frontruta, men fant ingen "striper" i torpedoveggen da jeg skrudde ut setet og lettet på teppet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 HeiJeg er ny på forumet og håper noen kan gi meg et tips eller to. I høst fant jeg vann under gulvteppet på sjåførsida, mens det var helt tørt på andre sida. Er det noen som har erfaring med dette og hvor det evt. renner inn. Jeg trodde det var utett rundt frontruta, men fant ingen "striper" i torpedoveggen da jeg skrudde ut setet og lettet på teppet.. Velkommen ....har du air-condition/klimaanlegg og/eller soltak ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Hei. Velkommen Sjekk at alle "proppene" under bilen er der.... Mangler det en eller flere så kan det komme inn fukt/vann... Du bør også sjekke alle dreneringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zender Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2005 Jeg har aircondition (ikke soltak). Har imidlertid ikke skinn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Jeg har aircondition (ikke soltak). Har imidlertid ikke skinn.. Så bør du først finne ut om dreneringsslangen til a/c ikke bare har løsnet...har den det kommer alt kondensvannet rennende ned under dashboardet ved torpedoveggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zender Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2005 Ok, takk for det. Det skal jeg sjekke. Takk for hyggelig velkomst forresten. Har brukt noen timer på bmwguiden ikveld..meget bra nettsted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Sjekk om du har troppene som er under bilen.. hadde litt fukt selv dær, fant ut at jeg manglet en av troppene.. satte i tropp, å det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 nåken som har kødda med tastature ditt tropp?? propp? topp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borge.strand Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Jeg hadde et tilsvarende problem på E30. Der hadde det rustet hull i skjøten mellom torpedovegg, innerskjerm og "brønnen" hvor vinduspussermotoren er. Avløpet fra denne brønnen går vanligvis ned under skjermen, men på grunn av rust gikk det inn i kupeen. Sjekk om det kommer inn vann når du heller en bøtte over ruta! -- Børge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 nåken som har kødda med tastature ditt tropp?? propp? topp? sjefskomentar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 sett bilen i garagen,og sett inn en vifteovn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå