Atlarelle Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Jeg trenger nye høytalere i hattehylla mi jeg, noen som har noen å anbefale? Har en E36 sedan, sånn størrelsesmessig, hva passer neddi originalt? Gidder ikke drive og stresse å styre med å skjære hull til høytalere det ikke er plass til. Ble anbefalt å putte nedi frontsett, funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Orginalhøytalerne er ihvertfall 5 1/4" Både foran og bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Send PM til Mr.Stream Han jobber med sånnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Du får i 13cm i originalburkene oppunder hattehyllen. Men kjøp deg heller et sett med 6x9 og ombyggingssett til dem. Disse settene bruker de originale festene og du slipper kutting og annet hærverk. Aguilera: Fornøyd med hattehylle og brølere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Ble anbefalt å putte nedi frontsett, funker det? Jepp, funker veldig bra med komponentsett. Lyden er vel bedre i et komponent sett enn i 6x9. En kamerat har komponentsett bak i sin bil, der passer mellomtone elementet ned i det orginale hullet/kassa og diskanten ligger oppå hattehylla ved siden av gitteret. Hvis du har en sub i bagasjerommet så er det smart å brtuke denne løsningen og bruke den orginale kassa så ikke trykket fra bassen slår opp i elementet i hattehylla og lager ulyder. men et billig frontsett er ikke bedre enn dyre 6x9 og omvendt. Personlig ville jeg ofret mest penger på høyttalerne foran i bilen. og heller hatt orginal/billigere bak. som flere har sagt: "man står ikke med ryggen til scenen på konserter" Fortell oss hva du valgte og om du er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Du får i 13cm i originalburkene oppunder hattehyllen. Men kjøp deg heller et sett med 6x9 og ombyggingssett til dem. Disse settene bruker de originale festene og du slipper kutting og annet hærverk. Aguilera: Fornøyd med hattehylle og brølere? OOOOohhhh...superfornøyd Skrudde litt åssånn på instillingene på spilleren og sette in en skikkeli dunke`cd...hekkan da smallt det!!!! Folk kan vel hørre meg langveisifra nå Kommer snart tilbake og vil ha nytt frontanlegg, bare så du vett d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2005 Jeg lurer sterkt på å skaffe meg forntsett/komponentsett/whatever og putte baki der. Høres ut som den enkleste løsningen, eller? Har foreløbig bare sub i bilen, alt annet er originalt. Det var et svare strev å få kablene på plass i bilen, så orker ikke drive og styre og stelle med noe frontsett foran nå, tror jeg. Noen spesielle høytalere/merker osv og anbefale? (Som helst ikke koster flesk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Så du har fått liv i subben og forsterkeren da, Altarelle? Spiller det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2005 Jada Gaute! Og det dunk dunker nok for mitt bruk i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Jada Gaute!Og det dunk dunker nok for mitt bruk i alle fall! Det var jo bra. Til spørsmålet ditt i tråden her, så kan jeg anbefale 6X9" i hattehyllen. Det spiller utrolig mye fyldigere enn 13cm, og vil nok passe bedre til å komplettere subben. BTW: Beklager feilstavelsen min i forrige innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Bare et kjapt spørsmål, hvor holder Mr Stream til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Bare et kjapt spørsmål, hvor holder Mr Stream til?Sandnes i Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Bare et kjapt spørsmål, hvor holder Mr Stream til? Bilradiospesialisten i Sandnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Hmm, tror jeg stikker dit når jeg flytter dit om ikke så lenge! Har bare sett gode "attester" for ham... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Hehe. Tror Mr.Stream må begynne å kreve provisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå