Gå til innhold

Høytalere i hattehylla...

Anbefalte innlegg

Jeg trenger nye høytalere i hattehylla mi jeg, noen som har noen å anbefale?

Har en E36 sedan, sånn størrelsesmessig, hva passer neddi originalt?

Gidder ikke drive og stresse å styre med å skjære hull til høytalere det ikke er plass til.

Ble anbefalt å putte nedi frontsett, funker det?

:?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får i 13cm i originalburkene oppunder hattehyllen. Men kjøp deg heller et sett med 6x9 og ombyggingssett til dem. Disse settene bruker de originale festene og du slipper kutting og annet hærverk.

Aguilera: Fornøyd med hattehylle og brølere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble anbefalt å putte nedi frontsett, funker det?

:?:

Jepp, funker veldig bra med komponentsett. Lyden er vel bedre i et komponent sett enn i 6x9. En kamerat har komponentsett bak i sin bil, der passer mellomtone elementet ned i det orginale hullet/kassa og diskanten ligger oppå hattehylla ved siden av gitteret. Hvis du har en sub i bagasjerommet så er det smart å brtuke denne løsningen og bruke den orginale kassa så ikke trykket fra bassen slår opp i elementet i hattehylla og lager ulyder.

men et billig frontsett er ikke bedre enn dyre 6x9 og omvendt.

Personlig ville jeg ofret mest penger på høyttalerne foran i bilen. og heller hatt orginal/billigere bak.

som flere har sagt: "man står ikke med ryggen til scenen på konserter"

Fortell oss hva du valgte og om du er fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får i 13cm i originalburkene oppunder hattehyllen. Men kjøp deg heller et sett med 6x9 og ombyggingssett til dem. Disse settene bruker de originale festene og du slipper kutting og annet hærverk.

Aguilera: Fornøyd med hattehylle og brølere?

OOOOohhhh...superfornøyd :lol::lol::lol:

Skrudde litt åssånn på instillingene på spilleren og sette in en skikkeli dunke`cd...hekkan da smallt det!!!! :D Folk kan vel hørre meg langveisifra nå :D Kommer snart tilbake og vil ha nytt frontanlegg, bare så du vett d :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer sterkt på å skaffe meg forntsett/komponentsett/whatever og putte baki der. Høres ut som den enkleste løsningen, eller?

Har foreløbig bare sub i bilen, alt annet er originalt.

Det var et svare strev å få kablene på plass i bilen, så orker ikke drive og styre og stelle med noe frontsett foran nå, tror jeg.

Noen spesielle høytalere/merker osv og anbefale? (Som helst ikke koster flesk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada Gaute!

Og det dunk dunker nok for mitt bruk i alle fall! :D

Det var jo bra.

Til spørsmålet ditt i tråden her, så kan jeg anbefale 6X9" i hattehyllen. Det spiller utrolig mye fyldigere enn 13cm, og vil nok passe bedre til å komplettere subben.

BTW: Beklager feilstavelsen min i forrige innlegg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...