528i Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Hei. først. jeg har lamelldifferensialsperre på min bil. er det noe som er standard på alle E28 eller bare 525,528 som har det? og sportsgearkasse med borg warner synkronisering, er den mulig og få tak i i dag? oida holdt på å glemme det viktigste. hvordan får dere bort lysene til serviceindikatorene og slikt? er det er bryter el nå å trykke på ved endt service eller? servicelampa for olje lyser, har gjort det siden jeg kjøpte bilen. man skal vel egentlig på verksted for det etter boken. men må vel kunne slå av lyse uten å måtte nappe ut pæra? eller har bare hatt bmw i mer enn 3 mnd så er ikke inne på alt d dær enda serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Bmw e36- Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Jeg gjorde det nettopp på min bmw.. Du "kortslutter" to pinner i den datakontakten som sitter i motor rommet.. Du finner hvordan du gjør vist du leter litt utti forumet her.. Tar toppen 2min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2005 takker. skal lete gjennom forumet. men høres jo greit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 du kan å sjekke qxl.no eller motorbørsen, dem selger nullstillings verktøy for 150-300 kr eller no sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2005 hei. har prøvd å kortslutte nå uten funksjon. det sto at batteri el kondensator i instrumentpanel kan være gåen da. mulig å få tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Jepp det skal vere mulig og skifte batteri. jeg er ikke sikker på batteri typen men du kan jo åpne og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 hei. har prøvd å kortslutte nå uten funksjon. det sto at batteri el kondensator i instrumentpanel kan være gåen da. mulig å få tak i det? Du har gjort det i følge anvisningen som linkes opp på http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t ... llstilling eller? Det er viktig å ta riktige pinner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2005 jepp. det var den jeg brukte. men var ikke ikke livstegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Men tilbake til det første du spurte om. Du kan være stolt over å ha en slik sperre på E28. De er ikke vanlig! Du får jo selvsagt tak i det, men må betale deretter. På min E28 528i er det en vanlig diff og de jeg har snakket med, sier at lamellen kun var standard på 535i og M5 av E28. Den ble også solgt som ekstrautsyr, men 90% av de E28 som ble solgt var med vanlig diff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2005 så da er det ikke standard på disse bilene da? kult. Tidlige eier trodde også denne er den eneste tromsø registrerte E28 528I. Forøvrig Faren til sangeren Espen Lind som har eid bilen siden ny!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå