BalleKnalle Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Mer info her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 FY F... for en bil!! Den vil jeg ha... PUNKTUM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Bare en feil på den der....rattet er på gærne sida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Ja...denne maskinen er helt utrolig rå...560 Nm ved 2000 rpm og 272 HK ved 4000 rpm er helt klart "spitzenklasse". Jeg hadde ikke valgt M-pakken, men det er mest fordi jeg liker "ulv i fåreklær" konseptet og ikke nødvendigvis fordi denne M-Pakken ikke var fin. Tenk at en E60 535d Touring klarer både 0-100 Km/t og 0-1000 meter hurtigere enn en E46 330i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2005 Jepp det er power i nye diesel bilene... Sinnsykt drag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Nå skal tråden være ok igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2005 Det går sikkert bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Hadde ikkje sagt nei til den gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 Touringen er lekker,får en må ha følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 Ja en får det.... Når det i tillegg er en Bi-turbo diesel motor under panseret legger ikke akkurat det en demper på "må-ha" følelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Ja en får det.... Når det i tillegg er en Bi-turbo diesel motor under panseret legger ikke akkurat det en demper på "må-ha" følelsen... Men det gjør sikkert en pris på Nkr. 854000,- ...før ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 Lotto eller bankran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Ja en får det.... Når det i tillegg er en Bi-turbo diesel motor under panseret legger ikke akkurat det en demper på "må-ha" følelsen... Men det gjør sikkert en pris på Nkr. 854000,- ...før ekstrautstyr. Snakket med bruktimportør idag, (X3), og vi kom inn på hva man tjener mest på å ta inn. Da nevnte han ektrautsyr. Ett eksempel var Navi/tv til X3 som kostet noe å 30-tusen i Norge. Denne koster ca.18tusen i Tyskland, og ER IKKE avgiftsbelastet inn til Norge i.flg han. Det vil si at beløpet imellom er en ren nettofortjeneste for BMW-forhandleren i Norge. Ikke rart at de skal prakke på oss alt utstyr om dette er tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Ja en får det.... Når det i tillegg er en Bi-turbo diesel motor under panseret legger ikke akkurat det en demper på "må-ha" følelsen... Men det gjør sikkert en pris på Nkr. 854000,- ...før ekstrautstyr. Snakket med bruktimportør idag, (X3), og vi kom inn på hva man tjener mest på å ta inn. Da nevnte han ektrautsyr. Ett eksempel var Navi/tv til X3 som kostet noe å 30-tusen i Norge. Denne koster ca.18tusen i Tyskland, og ER IKKE avgiftsbelastet inn til Norge i.flg han. Det vil si at beløpet imellom er en ren nettofortjeneste for BMW-forhandleren i Norge. Ikke rart at de skal prakke på oss alt utstyr om dette er tilfelle? Dine betraktninger har du helt rett i...det meste av ekstrautstyr bør man ettermontere etter at bilen er innregistrert i Norge...hvis det er mulig. Heldigvis har moderne biler såkalt multiplexing og bilene har derfor ofte mye ektrautstyr montert fra fabrikken som ikke er aktivert. Min 2003 E46 318d Touring hadde f.eks et utendørs termometer montert fra fabrikken...for å aktivere termometeret + kjørekomputeren var det kun nødvendig med en softwareoppdatering + en ny blinklysarm med trykknapp...alt i alt en 1/2 times arbeide...fast pris...dkr. 1554,10,- inkl. moms her i Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå