1985-e30 Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 Virtual Bartender Denne siden er ganske morsom når du ikke har noe annet å gjøre... Eksempel på kommandoer: Kiss, fight, kick, show tits, topless, jump, pour beer, drink beer, sing, be a pimp, show me something, kiss me, dance on bar, osv... Fantasien setter grensene!!
BalleKnalle Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 Hehe.. men det var mye hun ikke ville gjøre...
Fredrik Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 Hehe.. men det var mye hun ikke ville gjøre... Hehehehe...du prøvde også kommandoen "Strip" forstår jeg Forresten prøv med "Suck"....ganske cool
///M Skrevet Februar 6, 2005 Skrevet Februar 6, 2005 HAHAHAHAHHAHAHAHA SKRIV TAKE OFF CLOTHES, DRITKUL
///M Skrevet Februar 10, 2005 Skrevet Februar 10, 2005 dama er så lekkkkkker..det smilet. hjelppp jeg er forelskaa
1985-e30 Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Skrevet Februar 10, 2005 HE he!! ja det er flott du får slike følelser for henne.. Syns d e spå flott når ungdommen finne kverandre!!
///MoePower Skrevet Mars 12, 2005 Skrevet Mars 12, 2005 Prøv med: "kick" "beer" "kiss" "jump" "call the beertender" "lie down" "arm" "boobs" "love" "laugh" Å MYE MYE MERE!! ble visst til at jeg ble litt overivrig med dette, men alle disse komandoene ovenfor funka bra!! "Kick" så litt vondt ut.. Love bynte å bli litt grov, men dess grover dess bedre!! hehe Men det får vel være nok skrevet nu!! Bare fantasien som styrer hva hun skal gjøre!! SEXY WOMAN!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå