Aguilera Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=3119 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Det var noe av det styggeste...... Ser ut som en kinder-egg bil... Bare det at kinder-egget må ha blitt tråkka på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Hehe, har sett en nesten lik en i Istanbul... Jeg skal ta bilder av den neste gang jeg er der!! Den er så stygg at den er litt kul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2005 Hahah, tipper på at det er noen som ikke har råd til en skikkeli BMW...men snakk om å overdrive...og ikke minst - snakk om dårlig smak!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 Ser ut som lada prøver å lage biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 Ser ut som en 2 dørs E21. Trist at noen legger så mye penger i "styling", og får det resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 slike bileiere burde holde seg til buss og la bilen stå igjen hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Ser ut som en lada spør du meg.. Men så var jo d ingen som spurte meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Den var jo nesten FIRKANTET!! ingen runde hærlige former og rett og slett, ja! *SNUFS* Er nesten på gråten når jeg ser ett sånt missfoster!! Ser jo ut som en BRØDBOKS med masse plastikk og maling på.. HUFF!! *grøss* Vil ALDRIG komme til å skaffe meg en slik en.... det ville vært en SKAM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Fy faen for en STYGG bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 må bare mella meg i køen å sei at den va sjikkeli stygge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Det ser da ut som en E21...fyren må forøvrig være helt idiot iom. at kjørbare E21´er begynner å bli en mangelvare og modellen snart er en skikkelig klassiker. Hmmm...det er jo ikke sikkert at bilen på bildet er kjørbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Sattan! se på de lyktelistene! de e f**n meg skrudd på med to svære sekskantskuer eller nokke i den duren Sikker skuddpremie på handerre eieren. han burde jaktes ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 bare jeg som syns den var drit rå eller? makan til fet kjærre er sjelden vare.... ja kødda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Mars 24, 2005 Share Skrevet Mars 24, 2005 Noen som veit hvor jeg får tak i de øyelokka? tenkte å kjøpe ett par sånne! (not) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå