pmkweb Skrevet Mars 24, 2005 Share Skrevet Mars 24, 2005 Noen som veit hvor jeg får tak i de øyelokka? tenkte å kjøpe ett par sånne! (not) Prøv Byggeriet eller noen! En halveter med 2/4 burde gjøre susen her! Et par solide sekskantskruer finner du sikkert på loftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 24, 2005 Share Skrevet Mars 24, 2005 BMW Østblokk-Edition.... I en butikk nær deg... øøhhh.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Mars 24, 2005 Share Skrevet Mars 24, 2005 Noen som veit hvor jeg får tak i de øyelokka? tenkte å kjøpe ett par sånne! (not) Prøv Byggeriet eller noen! En halveter med 2/4 burde gjøre susen her! Et par solide sekskantskruer finner du sikkert på loftet Du veit vel ikke tillfeldigvis hvor jeg får kjøpt blinklys olje også! tror jeg må fylle på litt snart tror ikke de bytta den på storservicen (utrolig hvor mange som faktisk har gått på den) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mars 24, 2005 Share Skrevet Mars 24, 2005 D var en skikkelig stygg bil... Ser jo ut som en bil fra legoland som har kjørt seg bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Styggeste stylingen jeg har sett i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 jeg får helt vondt inni meg når jeg ser sånt! hehe.. så jævli mye tid som er brukt på å lage den styggeste e21`n jeg noen gang jeg har sett! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Ikke for å vere negativ men, lurer på om eieren av den bilen er helt på "nett".. eller om det bare er kødd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå