Erik E30 Einum Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 Det må jo på en måte være upraktisk for ryggekameraet sin del? Har ikke kjørt en meter i lastebil jeg, langt mindre rygget, men jeg vil tro at dersom du vil bruke speil litt i tillegg så blir det veldig stress å flytte blikket fra høyre til venstre og i tillegg helt opp i taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Har Dvd i bilen min. Jordingen skal egentlig jordes til håndbrekket. slikt at det bare virker med håndbrekket på. Ble Stoppet i kontroll selv. Det første politiet sa: oi! dvd! stili.. så ga de meg en beltebot og spurte om jeg ville ha den på avbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Alle uoriginale anlegg kan spille mens man kjører, uavhengig av skjermplassering. Det er sperre på Pioneer og slikt. Man må ha oppe håndbrekket for å få spilt film. Men såvidt jeg har skjønt er det ikke spesielt vanskelig å omgå det... Har kobla et par sånne....meningen er at du skal koble ledningen på brekket, slik at blir kontakt når du drar det til. Dette funker faktisk like enkelt i teori som i praksis....... bare fest ledningen til karrossen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Ja, tror bare den skal jordes. Det stemmer det.. bare å skru "brekk-ledeningen" rett i karosseriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 sorry meg.. men hvor mange ganger skal folk svare på det samme ? er det bare om å gjøre å få flest innlegg eller hva skjer!.. bra at folk svarer, men jeg mener.. det er minst 5 som har svart det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 sorry meg.. men hvor mange ganger skal folk svare på det samme ? er det bare om å gjøre å få flest innlegg eller hva skjer!.. bra at folk svarer, men jeg mener.. det er minst 5 som har svart det nå .. Tenkte det samme etter at jeg hadde svart selv... men.. jeg leste vist ikke side 2 før jeg svarte.. så jeg viste ikke at så mange alerede hadde svart på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 sorry meg.. men hvor mange ganger skal folk svare på det samme ? er det bare om å gjøre å få flest innlegg eller hva skjer!.. bra at folk svarer, men jeg mener.. det er minst 5 som har svart det nå .. Tenkte det samme etter at jeg hadde svart selv... men.. jeg leste vist ikke side 2 før jeg svarte.. så jeg viste ikke at så mange alerede hadde svart på det.. hehe ikke noe problem, stilte bare spørsmål til ettertanke keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Ikkje lov nei...og kvifor skal ein ha tv/dvd medan ein køyrer? Småtassane har på nakkestøttene bak medan bilen går men det er svart framme.....sjølv om det tek 30 sek å fixe dette....jord til brytaren som skal på handbrekk som fleire her har antyda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå