Kristensen Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 318 e tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 er framfangeren orginal? bare med leppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Trodde dette var den nye månedens bil.. helt til jeg så at det var for 2005! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 er framfangeren orginal? bare med leppe? Er vel en orginal m3 fanger med orginal m3 leppe under. Under der så er det en rieger leppe igjen. Hør med P.I.B hvis du vil vite mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Det er m3 fanger med leppe og GT leppe under det igjen. Samme som jeg har på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Denne var aldeles nyydelig!! Smykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-Bag Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 fantastisk fin bil! hvor får jeg tak i akkurat sånne felger???blir 19" for stort? tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå