OleQ Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Veit ikke om det er riktig å plante dette innlegget her, men jeg fant ikke noe annet sted. Bare lurte på om det var noen som har litt peiling på mazda mx-6? skulle vært morro å visst litt mer om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Du har kanskje litt mer lykke hos disse karene: http://www.mx5-miata.no/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=14&sid=65a896088588e69136c4462d3741afd6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleQ Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2005 Skal prøve litt der ja... Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Min gamle MX-5 var faktisk ganske cool. Jeg har en venn som på den samme tiden kjørte en MG Midget Mk III 1973 og "Miata´en" er faktisk på mange måter Midget´ens åndelige arvtager (les: liten, åpen, enkel konstruksjon, liten effektiv motor, folkelig, glimrende kjøregenskaper og relativt billig). Det la vi ikke minst merke til på en felles tur til det sydlige England i 1991. Folk smilte og vinket til begge bilene...og de vi snakket med fortalte at "Miata´en" var en utrolig populær bil i England (hva er det egentlig med briter, regnvær og åpne biler ?) og at den helt sikkert kom til å bli en fremtidig klassiker...og akkurat det har jo vist seg å være helt korrekt. Min gamle MX-5 i Wimbledon/London Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Er det bare jeg som har fått med meg at vi snakker om MX-6 og ikke MX-5 Miata her.... Her er det et MX-6 forum.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Er det bare jeg som har fått med meg at vi snakker om MX-6 og ikke MX-5 Miata her.... Her er det et MX-6 forum.... MX-5, MX-6, MX-7, MX-21...what the heck... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Mazda er Mazda? var det det du ville fram til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå