kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Trenger emblemene som sitt i listen på døren. Send ein pm vist du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Trenger emblemene som sitt i listen på døren.Send ein pm vist du har Enda en fake M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Trenger emblemene som sitt i listen på døren.Send ein pm vist du har Enda en fake M3? Unødvendig med dumme kommentarer her da! Hvis du ikke har noe positivt å bidra med så hold brødskuffa lukket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Enig med BalleKnalle. Det kan jo være en som driver med ombygging til M3. En vaskeekte M-bil vil det selvsagt aldri bli, pga. feil chassisnr, men da hører merkene på dørlista med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2005 De er ikke ombyging til m3, men e36 ser mye bedre ut med m-tech lister Ser ut som de blir nye emblem på meg vist ingen har noen liggende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 E36 ser mye bedre ut med M-tech-lister, det er jeg enig i, men ikke kjøp emblem med "///M3" på når du ikke har M3, det ser bare dumt ut. Det finnes 4 andre emblemer å velge i: "///M", "///M Clubsport", "BMW Motorsport International" og "BMW M Technic". www.realoem.com/bmw/showparts.do?model= ... g=51&fg=20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Jeg trenger nye slike, men de er dyre Noen som vet hvor man kan få de litt billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Erik, Det går ikke an å linke til bilder fra realoem.com.. Må linke til sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Det var jeg ikke klar over. Det ligger i cachen min, så jeg ser det allikevel. Skal endre innlegget. Tror jeg linket opp noe derfra tidligere i uka også, men husker ikke om det var her eller på BMW CCN... Men det finner jeg vel ut på et enkelt søk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Det var et her tidligere i uka også ja. Jeg kom nok aldri så langt at jeg nevnte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Der hadde jeg faktisk lagt inn både bilde og link! Men har nå fjernet bilde fra det innlegget (http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=3999) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2005 Blir nok "BMW Motorsport International"(51132264146), kjipt att dem koste 202 med rabatt te gs-bildeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E63 Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Blir nok "BMW Motorsport International"(51132264146), kjipt att dem koste 202 med rabatt te gs-bildeller Hei Du får trøste deg med at bilen blir langt penere,slike merker gjør seg meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 202,- er ikke SÅ ille da... Og som E63 sier, bilen blir mye penere med brede lister, og da må du nesten ha et eller annet merke også. "BMW Motorsport International" var levert original på følgende biler: - 318iS Class II (sedan og coupé) - M3 GT - M3 LTW (USA-versjonen av M3 GT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2005 202 pr stk Men di er jo veldig fine, å det er jo ikke så mange som har dem m3 emblemet står jo på alle settene som gs selger, så de har jo nesten alle! Kjipt med likkens bil som naboen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå