Gå til innhold

Bytte av cd/radio i BMW e36 Touring -ingen radio-


Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg? Jeg har byttet ut den originale BMW Bissniss cd spillern mot en Pioneer hoved enhet, i den annledning ble det en ledning til overs, og ingen radio!!!

Ledningen er som en liten antenne kontakt og den er teipet i sammen med antenneledningen. Den har en leder i midten og en i sirkel rundt!!?

Har noen vært borti dette??

Mvh Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du husket å kople sammen den blå/hvite ledningen på kabelsetet til Pioneeren? Denne gir spenning til antenneforsterkeren baki med antennen.

den lille ledningen: er det en vinklet liten plugg på den? I så fall skal den ikke brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg koblet til min radio så reiste jeg på biltema og handlet en plugg som passet inn i antenne ledningen som lå i dashbordet. og så passet denne pluggen inn i spilleren.

sånn plugg handlet jeg:

http://www.biltema.no/products/product. ... emId=18913

er litt forskjell mellom de ulike cd-spillerene, noen ganger må man skaffe en sånn plugg fra forhandler av merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

har heller ikke klart å søke opp svar på hvor den lille antenne kontakten skal kobles ved innsetting av ny stereo. har førsøkt paralell kobling med vanlig antenne og 12v uten å få signal på radioen, Original radio hadde godt signal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...