Thomassb Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Kan noen hjelpe meg? Jeg har byttet ut den originale BMW Bissniss cd spillern mot en Pioneer hoved enhet, i den annledning ble det en ledning til overs, og ingen radio!!! Ledningen er som en liten antenne kontakt og den er teipet i sammen med antenneledningen. Den har en leder i midten og en i sirkel rundt!!? Har noen vært borti dette?? Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Har du husket å kople sammen den blå/hvite ledningen på kabelsetet til Pioneeren? Denne gir spenning til antenneforsterkeren baki med antennen. den lille ledningen: er det en vinklet liten plugg på den? I så fall skal den ikke brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassb Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2005 Takker! Det løste problemet det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 når jeg koblet til min radio så reiste jeg på biltema og handlet en plugg som passet inn i antenne ledningen som lå i dashbordet. og så passet denne pluggen inn i spilleren. sånn plugg handlet jeg: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=18913 er litt forskjell mellom de ulike cd-spillerene, noen ganger må man skaffe en sånn plugg fra forhandler av merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rush64 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 har heller ikke klart å søke opp svar på hvor den lille antenne kontakten skal kobles ved innsetting av ny stereo. har førsøkt paralell kobling med vanlig antenne og 12v uten å få signal på radioen, Original radio hadde godt signal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå