Gå til innhold

Kjøpte ti luksusbiler til konene sine


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Man må ha en veldig spesiell personlighet for å kunne gjøre noe sånt :drink:

Også bare d å forlange et fly som er over dobbellt pris av helsebudskjettet.. Kossn kan den personen ha d godt med seg selv?

Har itj klart d sjøl kor mang luksusbila æ har hatt så læng all rundt mæ har gått å sulta og dødd av sykdomma som burde ha vert medisinert :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ha en veldig spesiell personlighet for å kunne gjøre noe sånt :drink:

Også bare d å forlange et fly som er over dobbellt pris av helsebudskjettet.. Kossn kan den personen ha d godt med seg selv?

Har itj klart d sjøl kor mang luksusbila æ har hatt så læng all rundt mæ har gått å sulta og dødd av sykdomma som burde ha vert medisinert :evil:

Jeg forstår hva du mener og jeg er også helt enig med deg, men tror du ikke at man blir relativt preget som individ hvis alt man har opplevd her i livet er sult, død og elendighet...det kalles vel "survival of the fittest". :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet nå ikke jeg..

Har man skamvett i kroppen så burde han no hvertfall ha jekka seg ned litt etter første gangan befolkninga reagerte sterkt..!!

Enig...demokrati og humanisme slik vi forstår det har vanskelige vilkår ute i den store verden...bare se på problemene i midt-østen og spesielt i Irak. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...