ezpo Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 Har fundert litt på dette selv, og jeg tror det er der man stiller klokken, visst man har klokke isteden for turteller. Finnes det noen som har klokke der og ikke turteller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 Det var nok kun på E30 316i og 318i, samt muligens E28 518i, og også kanskje eldre 3- og 5-serie med 4-sylindret motor. Alle E36 og E34 og nyere har turteller der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 Det var nok kun på E30 316i og 318i, samt muligens E28 518i, og også kanskje eldre 3- og 5-serie med 4-sylindret motor. Alle E36 og E34 og nyere har turteller der. Ikke de første e36 316, de har klokke istede for turteller, men de har også denne "dioden"!?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 OK. Kan ikke huske å ha sett E36 med klokke der, men da har jeg vel ikke sett de tidligste modellene. E30 4-sylindret kunne jo bestilles med turteller istedet, så det var kanskje tilfelle på E36 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2005 Du er av typen som tar i bruk nye ting (TV, stereo, mobil ++) uten å lese instruksjonsbok du også? seff! slikt skal helst kastes med en gang... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2005 det er dimmingen til kilometerteller lyset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Fant nettop ut ka det var. Litt seint kankje i denne tråden? Den blinker godt opp når eg treffer turtalls sperren , i vertfall på Min E39iaT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 OK ?=!?! hVem av dere har rett!!! har nådd turtalls sperren min mange gannger, men ikke fått noe lys der!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Det er en lys sensor.. har testet selv med¨en lommelykt. Lyset ble sterkere på KM-telleren når jeg lyste på sensoren. .. ganske tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 kanskje d er orginal shift light ha ha ha ha. d ha vært bra d...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Fant nettop ut ka det var. Litt seint kankje i denne tråden? Den blinker godt opp når eg treffer turtalls sperren , i vertfall på Min E39iaT Det syntes jeg var merkelig, det er nok ikke samme duppeditt det er snakk om her, sikkert noe annet på E39 og/eller automat. Men siden du har automat, hva gjør du oppe i turtallssperreområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2005 det gåt fint an å nå turtalsperren med automat-gir.bare sett på "sport" programmet,og knø gassen i bånn.da skifter den ikke gir før turtalsperra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Går fint å nå turtallsperren med automat ja. hva eg gjør på sånne turtall? Leker vel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2005 den er ikke til klokka,for den har eget hull på høyre side ,nede ved siden av turtelleren.så det må være dimming til km-teller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Hørt rykter om at 328i har fartsperre på 236 km/t. 328i har ikkje fartsperre på 236km/t ESS mente dette og har hørt det flere andre steder også. Den har lavere utveksling og høyere moment enn 325i så den skulle nok vært litt raskere... Kelleners har også en trimmet 328i med fartsperre på 260 km/t. Tror da ikke de legger inn noe som ikke er der fra før av vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå