BalleKnalle Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Synes faktisk en original Z4 med litt senking og nye felger er penere enn den der. (Men hadde jo selvsagt ikke sagt nei takk! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg sier alltid ja takk til en Alpina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg er ikke den største fan av alt Chris Bangle har drevet med, og "andestjerten" på bakluka til Z4 er en av de tingene jeg har problemer med, men Alpina har jo skjult denne på en genial måte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Må bare si at den bilen vil jeg ha. NNNÅÅÅÅ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå