Gå til innhold

MYE døde linker!


Anbefalte innlegg

BMWGuiden.no er ikke ansvarlig for at linker og bilder som legges ut på forumet fortsetter å ligge på de respektive plassene på nettet. Vi har heller ikke kapasitet til å sjekke gamle innlegg for evt. døde linker. I den grad noen er ansvarlig for dette så er det hver enkelt bruker, men man kan jo ikke gå igjennom alle sine gamle innlegg for å sjekke dette.

Slik er det overalt på nettet, og så lenge det ikke dreier seg om linker i menyene på høyre og venstre side så må du nok dessverre leve med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det.. Nesten umulig å følge opp slikt så lenge det er linket til andre nettsteder (andre servere). En server kan være nede i et øyeblikk og komme opp igjen senere..

Det vi kunne gjort er å sette på automatisk sletting av inaktive tråder etter x antall dager/måneder, men jeg vet ikke om det heller har noen hensikt. Litt gøy å ha alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke vært aktiv så lenge på dette forumet (selvom jeg har en relativt tidlig registrering), men i BMWCCN´s forum er det ganske artig å rote rundt i gamle diskusjoner med egne bidrag som snart er tre år gamle. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...