Gå til innhold

Mye bil for pengene!


Frode H.
 Share

Anbefalte innlegg

Det er helt sprøtt hvordan 7-serien faller i pris sammenlignet med 3-serie! Jeg hadde nok heller gått for en 728i (uten tomatkasse) av litt nyere årsmodell til ca 200K.

Skulle jeg kjøpt 7-serie hadde det vært helt greit med V8 og automat.

Jeg hadde selvfølgelig hatt en liten 3-serie til lekebil i tillegg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig lekker bil i en av de bra E38-fargene (facelift-baklykter også..), men det er jo tross alt en 11 år gammel bil, så prisen er jo ikke urimelig sånn sett. Det er heller mange eldre E36 som er seriøst overpriset...

Tror dessuten E36-annonser på nettet gir veldig feil inntrykk på hva bilene faktisk går for. Det er så evig mange fra den yngre garde som er drømmere. Hører nesten aldri om dyre E36er som faktisk blir solgt for prisantydning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bruktbilprisene på fornuftige E38´er hadde vært like lave i Danmark hadde jeg løpt og kjøpt en 728i fortere enn fort. :D Stort finere bil kan ikke kjøpes for så små penger som det her er tale om og en M52B28 motor med 193 HK holder til en toppfart på 227 og 0-100 Km/t på 9,6 sekunder. Den mest fornuftige modellen er selvfølgelig 730d, men den koster helt sikkert ganske mye mer. :wink:

Prisene på E36 er som Gunnar skriver latterlige høye (også her i Danmark) og det er bare å styre unna og kjøpe en annen spennende BMW istedenfor. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...