kyrre Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 driver og leter etter CD til navigasjonsopplegget til en kamerat. Noen som vet hvilken type anlegg som finnes i 2001 modell med vanlig liten skjerm (ikke widescreen)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Synes å huske at det er VDO. Det er i alle fall det på den store navien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2005 Det er vel den store, så stor som du får det på e46. den store wide-screen saken er vel bare på 5-serie? Hvordan er det å brenne sånt på CD? er det spesielle plater som trengs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2005 Oki. finner flere plater som heter navtech på nettet, og det er det eneste jeg finner for skandinavia. på de som heter noe med vdo er det en DVD for hele europa, eller snåle land på CD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
serox Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 ikke noe problem å brenne dvd eller cd med navigasjon jeg brant min versjon av den som hører til 1 serien,faktisk den samme som er i BMW 5 serien også.det var 01-005 versjonen som jeg brant:) Europa dvd platen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2005 du finner flere varianter via emule ihvertfall, men det tar jo sin tid å laste ned derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå