Erik E30 Einum Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Fornuftig valg Aguilera. Jeg liker heller ikke E46-fronten på annet enn E46, og enda verre blir det når nyrene følger med fronten og de står helt skeivt som tilfellet blir på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Flinke jenta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Et fornuftig og smakfullt valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2005 Takker takker og skjørtene blir lakkert imorgen eller torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 er det noen her som vet om noen som har byttet hele e36 fronten til e46? altså lykter, og alt slik at de er like? e46 fronten er peen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 hmm... skeive nyrer??? Mine er ihvertfall ikke skeive... Kjøp den som ikke er sammenhengende!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 hmm... skeive nyrer??? Mine er ihvertfall ikke skeive... Kjøp den som ikke er sammenhengende!! Stemmer det.. den som er på den røde lenger bak i tråden (Rieger). Den er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 jeg har bare en front uten på nederste delen av orginalfangeren min.den er ganske pen. på tide og få tatt ett bilde og legge ut nå snart ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå