BalleKnalle Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Med bil?! Nope..... Nå har det kommet en ny berg og dal bane fra helvete.... Med høyeste punkt 139 meter over bakken og en topphastighet på 206 km/t skal det rive i diverse innvoller...En hydraulisk rakettstart skyter vognene horisontalt fra 0 til 206 kilometer i timen på 3,5 sekunder. Deretter følger vognsettet et vertikalt spor med kvartdreining i 90 graders vinkel til bakken, opp i 139 meters høyde. Etter passering av toppen faller vognene vertikalt i en trekvartspiral ned mot bakken. Turen avsluttes med et slakt dalformet spor, før stigning opp til en 40 meter høy bakketopp der passasjerene opplever vektløshet før den siste svingen tilbake til startpunktet. Kingda Ka finner du i Six Flags New Jersey, USA, greit tilgjengelig både fra Philadelphia og New York. Parken åpner for sesongen 25. mars. mer på www.dinside.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 ojojoj....tror jeg hadde trengt et par sterke shots før jeg hadde sett meg oppi noe sånnt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Det der så jo bare dritt kjekt ut,helt sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Tror jeg hadde tatt den 10 ganger på rad ! Er litt adrenalin junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Beam me up Scotty! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 helt forbanna sjef! Enda en grunn til å bli med dama til slektningene i usa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Konne vurdert å ofra 10-12 timar på fly for den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Jeg liker ikke ting jeg ikke har kontrollen på selv. Kan kjøre fort i bil, og få kick av det, og det synes jeg er helt greit, men å sitte på med andre som kjører svin, enten det er bil eller karusell, ærh, nei takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Enig med Gunnar. Aldri i verden om jeg hadde satt meg oppi den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 ahhhhhh den må jeg prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Enig med Gunnar. Aldri i verden om jeg hadde satt meg oppi den der! Jeg er helt enig med Gunnar og Frode H...ikke ti ville hester ville klart å få meg opp i den der...jeg blir svimmel og kvalm bare av tanken. :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Dette er mer enn nok karusell for meg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2005 Ai ai!! Er det den nye trebanen fra Tusenfryd det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Haha. Bra Frode! Liker selv dårlig alle slags slike greier. Pokker heller, om man ikke har dårlig hjerte før man setter seg i noe slikt så har man det ihvertfall etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Har vært der med den berg og dalbanen men sto med beina trygt plantet på jorden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå