Gunnar Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 I februar startet vi "Månedens bil" her på sidene, og førstemann ut var P.I.B med touringen sin: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=3825 Nå trengst biler til mars og månedene fremover. Har du en pen eller grom BMW er det bare å sende inn info som på linken ovenfor, så får du kanskje bilen din på forsiden av sidene her i en hel måned. Benytt sjansen til å få vist frem bilen din og høste heder og ære fra andre BMW-entusiaster! Det som kan/bør være med er: [*:1mlu56im] Bil[*:1mlu56im] Eksteriør[*:1mlu56im] Interiør[*:1mlu56im] Stereo[*:1mlu56im] Motor[*:1mlu56im] Evt. annet Samt bra bilder. Helst i 800x600 eller mer. Alt dette skal sendes til post@bmwguiden.no, med subjekt "Månedens bil". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 jeg tar bilder til våren etter noen små kosmetiske operasjoner! jeg tror jeg satser på å få bli månedens bil i august ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 har verken en spessielt pen eller spesielt grom bil i forhold til det mange har men skal sende bilde om 50 år el nå. vist jeg ikke vinner i lotto da som jeg aldri spiller nå vet jeg! jeg tar bilde av bilen til naboen. den er helt rå. vær nå ikke for striks med å luke ut di fineste bilene da jeg synes min bil er både grom og pen og spesiell noe neppe så mange av dere vil synes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 utseende spiller vel ikke SÅÅ stor rolle, smaken er jo forskjellig fra person til person, så man kunne vel like gjerne bare trukket blandt de innsendte bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 jeg mener hvertfall at en bil kan ha stil, utseende og sjarm uansett om den koster 10k eller 100k+++ men det er nå min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Et lite tips skillbill: når du kommer på noe mer du skulle ha skrevet i innlegget, og ingen har svart på det så er det bare å klikke på -knappen ovenfor innlegget ditt, og legge til nye setninger. Slik det er nå ser det ut som om du snakker med deg selv, så får det være opp til deg selv å bedømme hvor smart det ser ut... PS! Du kan selvsagt klikke etter at noen har svart også, men da blir det lagt til en linje med tekst under signaturen din om at innlegget er endret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Heheh, jeg skal også ha noen kosmetiske operasjoner på min før jeg prøver meg på å bli månedens bil, får se når det blir varmere i været om den bjynner å nerme seg noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2005 Vel, før det blir verken trekning eller noe som helst annet trenger jeg biler å velge/trekke mellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Skal ikke legge meg borti hvordan du velger ut Gunnar, men webmaster på www.bmwccn.no tar nærmest det han får, og legger det ut i den rekkefølge han får det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2005 Det er få dønn originale kjipe biler der, så jeg har mine tvil til at han ikke velger ut litt. Poenget er at folk flest er ikke så interessert i å lese om en bil som ikke skiller seg ut fra en eneste av de x antall man møter på veien hver dag. Mer moro å lese om noe som kanskje skiller seg litt ut fra de aller vanligste, enten det er utseendemessig, motormessig eller den er på andre måter spesiell (stereo?).. Det viktigste er uansett fyldig info og bra bilder. Bildene på BMWCCN.no er helt ubrukelige. Man ser jo ingenting av et enkelt bilde i knøttlite format... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Nå er det jo så mye fæl styling ute og går at en helt orginal bmw av litt eldre type er ikke så ofte du ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Det er mulig han foretar en viss utvelgelse, men i veldig liten grad tror jeg. For det er flere helt normale biler der, bl.a. flere E30er som ikke er spesielle på noen måte: www.bmwccn.no/nor/kapittel1/mndbil/mnds ... alkade.htm Men jeg er helt enig i at det er for lite med ett bilde, og at bildet også er for lite størrelsesmessig på den siden. Og det varierer veldig hvor mye info som er om hver enkelt bil. Det er nok juni -99 som er desidert best beskrevet! Forøvrig gamlebilen til Kjell Rune, 2 eiere før han. Eieren den gangen driver idag www.automote.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Hadde en pen E30 jeg da ... Men blir vel dumt å legge ut en bil jeg har solgt og ikke eier lengre.... Men jeg føler meg litt som en far for bilen Har jo stort sett skrudd den fra hverandre og satt den sammen igjen med nye deler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Nå er det jo så mye fæl styling ute og går at en helt orginal bmw av litt eldre type er ikke så ofte du ser Kunne ikke sagt meg mer enig! Jeg setter mye mer pris på at en eldre BMW er godt vedlikeholdt enn at halve bilen er konstruert av andre enn BMW. Liker spesielt BMW'er i den minste serien med stor motor som er i nesten ny stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå