marius paulsen Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 dem produserte 316 stasjonsvogn og 318cab i 1993(E30) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorteNn Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 Hvor fort tar det for en orginal 318i 97mod ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 Hvor fort tar det for en orginal 318i 97mod ? Sjekk tall i modellguiden: http://www.bmwguiden.no/statisk.php?id=modellguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorteNn Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 Oki. Er ny på denne siden skjønner du Stemmer denne tabellen ganske godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Cab gikk ut i 92 , og stasjonsvogn i 94 ? det er det jeg tror da Uansett... sjekk vogn korte hannes, har ikke hørt om 318 is cab .. Byttet kam på bilen din ? Sikkert derfor det går så kjapt ! Hvor mye bensin/ vekt hadde du i bilen ? Når de tester bilene 0-100 i fra fabrikk, er det med en godt vokksen person + full tank . Bilen min skal bruke 10 sek 0 -100 men kjører den lekten på 8.2 /7.9 og 7.65 sek. Da har jeg bare 15 liter på tanken ca.. Har ikke testett annet en det, men jeg merker god forskjell om jeg har 15 liter eller 45 i tanken, og det samme gjelder med passasjerer. Bilen flytter seg godt da jeg er alene ,men sitter det 3 huer i bilen går det dritt i forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2005 Bilen er helt ogrinal, det var nesten ikke bensin i bilen absolutt minimum, men hadde en passasjer til å styre klokken så det skulle bli nøyaktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Og aldri is som cab.. Eller myk-is om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Spørs med hvilke dekk, mn med 205 dekkene på sommeren og KD filter og god asfalt er jeg nede i 7,5 sek... ca. er ikke noen kløpper på å gjøre flere ting på en gang (stoppe klokka, se på speedometeret og kjøre!!) Bare kødda... det er jo umulig... klarer kanskje 10sek.. nei tror ikke det heller... lurer på om det står skrevet 11 sek på 0-100... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå