///M Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Bensinen nå for tiden er dyyyyyyrrrrrrrrrr.. Fylte på for 10,62 for noen dager siden, hva faen, er jo nesten oppi 11kr litern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg fylte igår, da kostet det 8.90 Selv om det er ganske dyrt det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 hvor henn ? her ligger det på 9.86 kroner, dyrt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Shell på Vettre(Like ved asker) Men det er enda billigere på UnoX slemmestad... Der koster det 8.72(tror jeg det var) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Det svarer seg å fylle bensin på søndagen, for da er prisene lavest. Her på jæren, så kan prisen variere med 1 kr/l fra søndag til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Ja det er dyrt og det merkes på en 3,5l motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Synes f.. meg UNO X også er dyrt jeg men så bor vi i et høykosnadsland også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 *jeg driter i hva bensinen koster, for jeg fyller jo bare for en 100 lapp hver gang allikevel* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Hmmm...her i Århus kan man stadig kjøpe diesel til ca. dkr. 5,80,- literen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 det pleier å være dyrt med bensin i oslo på hverdager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Lenge siden bensinen var "billig" nå vel? Lurest å fylle i slutten av uka, ja, eller tidlig mandag før de øker prisene. Vært altfor dyrt leeeenge nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 *jeg driter i hva bensinen koster, for jeg fyller jo bare for en 100 lapp hver gang allikevel* Ja da kan du vel fylle full tank når du først tanker da vel? Bare tull og fylle for en 100 lapp i slengen,bensinen blir jo ikke noe billigere av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 har nå vert å kjøpt patrol diesel..!! å akter å kjøre "avgiftsfri" kall det idiotisk!! men nekta finansiere driten lenger! patrolen blir kun brukt til-fra. jobb. busstilbude her ute er lik null. koffør faen angripe billista!! ? utkantstrøka i norge,, stort sett der verdiskapinga i norge er! blir hardt ramma av slikt dritt!! jævli lett å bo i oslo.. hoppe ut stuevindue å ramle nedi en trikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Patrol ja....fant du en som ikke har kmst.over 300"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 he! ja.. så vidt: 286 000 ganske nøyaktig. har kun hatt to eiere her i nabolaget. er litt rusta i hjulbuer å slikt,, men på ingen måte avskrekkande,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå