spruddel Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 Skål! her snakker vi DAGSFYLLA! Vær forsiktig da Simen
Erik89 Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Skål hver dag fra igår til torsdag regner jeg med! Gjør ingenting å få i seg en øl, to eller fler ila dagene i England ;D
-Erik- Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Skål hver dag fra igår til torsdag regner jeg med! Gjør ingenting å få i seg en øl, to eller fler ila dagene i England ;D Trodde ikke du drakk øl jeg
Erik89 Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Skål hver dag fra igår til torsdag regner jeg med! Gjør ingenting å få i seg en øl, to eller fler ila dagene i England ;D Trodde ikke du drakk øl jeg Egentlig ikke haha. Men man må jo drekke øl i England, kan ikke drikke noe annet
-Erik- Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Skål hver dag fra igår til torsdag regner jeg med! Gjør ingenting å få i seg en øl, to eller fler ila dagene i England ;D Trodde ikke du drakk øl jeg Egentlig ikke haha. Men man må jo drekke øl i England, kan ikke drikke noe annet Gull da;) så lærer du noe nytt kos deg i england
Erik89 Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Gull da;) så lærer du noe nytt kos deg i england Ja, er vel på tide at jeg lærer meg å like øl nå snart uansett hehe. Skal jeg gjøre, kos dere på tur da
-Erik- Skrevet Juli 3, 2010 Skrevet Juli 3, 2010 Skål! Da var vi fremme i Trondheim Kommet fra Ålesund-Bodø idag så var deilig å ta seg en(eller to..tre?) Kalde da;D
Erik89 Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Skål! Da var vi fremme i Trondheim Kommet fra Ålesund-Bodø idag så var deilig å ta seg en(eller to..tre?) Kalde da;D Hvordan var Ålesund? Fint ikke sant? Da var man hjemme etter en fest som du skulle vært med på -Erik-, hos vegard hehe. Men nå er det kvelden..bare få hjem hu frøkenen her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå